![]() |
Solden in Brusselse winkelstraat -- in het Arabisch.
Een aantal buurten waar een meerderheid van allochtonen wonen zitten al vol met Arabische inscripties, maar nu melden zelfs de gewone 'Europese' winkels in de winkelstraten van Brussel hun solden in het Arabisch!
Eurabia, niet veraf ... ![]() Massimo Dutti - Toison d'Or |
troost U,het is het laatste jaar dat er nog een vastgelegde soldenperiode is in Belgie...(als ik recente berichten goed interpreteer..)
nadien is het gans het jaar door "bazar",en zullen we ons niet meer "bekocht" voelen als we dure spullen plotseling 75% goedkoper zien hangen amper 3 maand later . In het Engels,Arabisch of Turks,maakt niet uit.....gedaan met die "solden" zever ;-) |
Ik had er ook liever het woord "koopjes" bij zien staan, maar toch wordt het woord "solden" in Vlaanderen algemeen aanvaard. "Solden" is een standaardnederlands.
|
Citaat:
|
Bourka's aan halve prijs ?
MET GPS traceermogelijkheid. Kwestie van controle voor manlief. |
das goed... laat die Brusselaars maar eens zien waar ze zullen eindigen
|
Citaat:
|
Ze hebben nog niet afgerekend met de Walen en ze hebben al een nieuwe zondebok.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het staat er ook in het engels. Niks aan de hand dus.
|
Citaat:
Ik ga da hier eens rap gaan worldwide patenteren zie, ... ;-) |
Citaat:
Ah, toch. In de woordenlijst Nederlandse Taal: Citaat:
|
Citaat:
|
Het staat ook in het Nederlands op dat bord, ik zie echt het probleem niet. In de grote ketens staan op de prijskaartjes en soms ook op de etiketten op de kledij zelf met wasvoorschriften eveneens aanwijzingen in het arabisch, naast 6 andere talen. Zoiets stoort mij hoegenaamd niet.
|
Citaat:
Ik wilde dus zeggen dat "solden" geen Standaardnederlands is. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Get the torches!
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be