![]() |
Welke GSM ?
Na twee jaar heeft m'n goeie, ouwe Samsung me in de steek gelaten.
Dus ik sta voor de aanschaf van een nieuw toestelletje. Ik had de Samsung star GT-S5230W op het oog maar heb deze even in de handen gehad. Mijn zoon heeft zo'n ding en de mogelijkheden zijn wel mooi maar dat ding doet niets anders dan zichzelf zo snel mogelijk ontgrendelen. Op zich niet slecht maar als iemand belt, moet je dat ding éérst ontgrendelen en DAN op de antwoord-toets duwen. AL bij al omslachtig. Hebben al dit soort toestellen dit mankement ? M'n vorig toestel kon ik gewoon opnemen, ook al stond die in vergrendeling. Kortom, ik zie door het bos de bomen niet meer. Wat raden jullie aan, buiten een veldtelefoon anno 1940 ? |
Citaat:
Veel rustiger. |
Citaat:
In de vakantie gaat hij gewoon af... |
Citaat:
|
Als je er gewoon mee wilt bellen koop dan de goedkoopste. Als hij vanalles moet kunnen zou ik een Nokia E75 kopen, die is gebruiksvriendelijk en kan ongeveer alles.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al ben ik nog altijd héél tevreden over mijn Nokia; nog nooit geen miserie mee gehad. |
Ik weet niet. Ik heb het doosje niet meer.
|
1986
![]() |
1965
![]() |
2009 - 2010
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vorige was een Nokia 3500: accu naar de kl... op één jaar. en die kleine 1200 kostte toen minder dan een accu. Néé, er zit géén microgolfoven in. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, serieus, die touch screen prullen hebben veel toeters en bellen, maar werken de helft van de tijd nauwelijks. Citaat:
![]() |
Ik heb een Nokia en het lukt perfect!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be