![]() |
Het lijkt mij dringend tijd dat we ons Vlaams imago eens een beetje verfrissen. De Vlaamse leeuw is een beetje een overjaarse impotente kat aan het worden, dus misschien moeten we eens op zoek naar een paar nieuwe symbolen.
Hieronder volgt een reeks voorstellen van personen die zouden kunnen model staan als symbool voor onze hoogstaande Vlaamse Kultuur. Reageer gerust met eigen voorstellen... Elke suggestie is welkom. Voorstel 1 : De Vlaamse Taart ![]() Voorstel 2 : Het Vlaamse Manwijf ![]() Voorstel 3 : De Vlaamse Dark Wizard ![]() Voorstel 4 : Forumlid Cynicus ![]() Voorstel 5 : De Vlaamse ??? ![]() Voorstel 6 : De Vlaamse Zuurzak ![]() Voorstel 7 : De Vlaamse sociopathische Star Trek Nerd ![]() Voorstel 8 : De Vlaamse Vroedjongen (catch them babies, boy!) ![]() Voorstel 9 : Het Vlaams Konijn ![]() en last, but not least : Voorstel 10 : De Fiere Vlaamse Ondergescheten Opel ![]() |
Je bent onze immer vriendelijke Vlaanderen 72 vergeten.
|
Het Vlaams Konijn! (Die Opel had niet eens een Vlaamse Leeuw hangen :P)
|
De nummerplaat klopt niet :roll: 't is n'n ondergescheten Italjaan. :x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In zijn'n jongen tijd 8)
|
de vlaamse nestschijter
![]() |
Citaat:
|
Diene Cynicus lijkt me toch ne knappe gast ze...
|
Citaat:
Dat is een Limburgse vlaai !!! :lol: :lol: |
Citaat:
schijt-duiven! :x |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg snulleke :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Kunt ge mij eens uitleggen wat "pijnloosheid" voor een hobby is? :lol: :lol: Da staat in uw profiel, maar kweetnie wat da is zen. Is da een spelleken of een sport met nen bal? :twisted: |
Was er nog 1 vergeten :
De echte Vlaamse Vrienden Mitgard, Darwin en Guderain ![]() |
Citaat:
:lol: da's es GEEN toek krijgen van zijn vader. |
Vlaamse ????
Niets verwoord beter het inspiratieloze van zovele Vlamingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be