![]() |
Koningin Paola kreeg diamanten van president Kabila
Kan dit wel gezien de Congolese bevolking in zware armoede leeft?
Hoe zou onze adel gereageerd moeten hebben? *Edit* Oh ja bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100706_028 |
Citaat:
Waarom zou dit niet kunnen?? Ze is trouwens de KONINGIN van Kongo. Kongo was oorspronkelijk het eigendom van Haar Schoonfamilie. Tegenwoordig wordt teveel overbodige en domme vragen gesteld. Op het ziekelijke toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Die diamanten halssnoer heeft niks te maken met de armoede in dat land. Indien De Koningin deze halssnoer niet kreeg, dan nog zou even veel armoede zijn. Die armoede is er gewoon, en ga je niet stoppen met deze halssnoer niet aan de Koningin te schenken. Trouwens niet alleen onze Koninigin kreeg een geschenk, maar alle gasten kregen een geschenk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paola is dus evenzeer koningin van Kongo als ik de eigenaar/erfenaam ben van een huis dat mijn betovergrootvader 100 jaar geleden verkocht heeft aan iemand buiten de familie (en dat door mijn erflaters of hun erflaters nooit is terug verworven). Haar aangetrouwde familie is Kongo al ruim 100 jaar kwijt. De titel "koningin van Kongo" bestaat trouwens niet. Oh ja: koninginnen horen thuis in missverkiezingen en sprookjesboeken :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou er nog aan toevoegen dat het volk Belgen niet bestaat en dat evenzeer het volk Vlamingen niet bestaat. |
Als je naar de rivier de Longatchimo gaat steek je maar een schep in de grond en je vindt wel wat.
Maak je niet druk om die paar kiezeltjes, ze hebben er meer dan genoeg van ....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Newsflash: Kongo is een republiek, GEEN koninkrijk. En het is niet omdat er iets eigendom geweest is van je voorouders, dat je daar nu nog enige zeggenschap over hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be