![]() |
Citaat:
|
Het valt mij telkens weer op hoe de multiculturele gedachte en de heilige verdraagzaamheid aan een abrupt einde komen wanneer er in de buurt een asielcentrum wordt neergepoot.
|
Opvallend hoe ook hier de verschillen zijn tussen Vlamingen en Franstaligen zo groot zijn...
|
Citaat:
|
Voila het raadsel is opgelost. Hij weet gewoon niet beter.
|
Citaat:
Ik ben serieus contect met dat asielcentrum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En daar komen ze pas nu achter? Het probleem wordt reeds decennia lang aangeklaagd.[/quote]
Zitten we nu al met 2 op de 3 rasisten? :lol: Wat gaat dat worden met het stemrecht voor vreemdelingen?[/quote] er waren +/- 75 % tegen dat stemrecht !! |
Citaat:
er waren +/- 75 % tegen dat stemrecht !![/quote] Bron? |
Citaat:
(online beschikbaar via http://fly.to/ispo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat leidt tot een s'en-foutisme mentaliteit. Heel het sociale plaatje wordt toch door de 'welwillende' Vlaamse economie gedragen. So, why care. Waarom denkt u dat Wallonië persé geen scheiding wil. Juist, het zou een einde betekenen van de ongeremde uitkeringsmentaliteit en het feit dat er zelf inspanningen moeten geleverd worden. |
Citaat:
Ik denk dat je de titel moet aanpassen aan de ware boodschap die achter dit artikel zit: Twee op de drie vindt dat hier teveel allochtonen zijn. De xenofobie drijft weer boven. :roll: |
mja, als 2/3 de dat vindt, dan moet men er iets aan doen hé.
En als 2/3 de v/d bevolking Xenofoob zou zijn dan moet de regering daar naar handelen. |
Geloof je me als ik zeg dat VLD/SP.A/CD&V véél meer racisten creëren dan het Vlaams Blok?
Door hun manipulatie van veiligheidscijfers, het door de strot duwen van het stemrecht tegen de wil van de overgrote meerderheid in en het schijtproces tegen het VB hebben ze een diepe haat onder de Vlamingen gecreëerd tegen alles wat niet-Vlaams is. En wie plukt daar dankbaar de vruchten van? Slechts één partij: het Vlaams Blok. En nu in koor: DANKJEWEL, Verhofstadts, Stevaerts en Letermes. Zoveel steunbetuiging was nu ook weer niet nodig, zenne. We zullen er ene meer op drinken de 13de juni :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon een gevolg. Wanneer je hier decennia lang vreemdelingen binnenlaat zonder rekening te houden met de problemen welke deze massale instroom vormt en wanneer je die gasten ook nog verwent en knuffelt zonder rekening te houden met de terechte klachten van de autochtone bevolking dan creëer je zelf een anti-allochtonenklimaat. En dan heb ik het nog niet eens over de arrogantie van die allochtonen zelf. De juiste titel is in feite :Twee op drie vindt (terecht) dat hiet teveel asielzoekers binnenkomen, en het logisch gevolg is dat meer en meer autochtonen een aversie krijgen tegen allochtonen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be