![]() |
Wie wint de finale van het WK-Voetbal 2010?
Vraag lijkt me duidelijk.
Wie voor de derde optie kiest moet vanzelfsprekend verduidelijken welke deeloptie de voorkeur wegdraagt. |
Ik hoop NL.
|
Weinigen die durven ... :)
|
Spanje
|
Spanje gaat heel de wedstrijd domineren maar gaat het weer moeilijk hebben om te scoren.
Nederland daarentegen gaat spelen zoals ze al het hele tornooi gespeeld hebben, zuinig, saai. maar ze gaan in een dol kwartiertje 2 doelpunten maken waaronder 1 met ofwel ongelooflijk veel geluk ofwel met een gecontesteerd doelpunt, iets met hands of buitenspel. Aangezien het Debleeckere is die fluit (hoop ik), gaat die door de gehele voetbalwereld uitgespuwd worden voor dat ene doelpunt, maar dat mag de pret niet drukken: Nederland wordt wereldkampioen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
laarsjes
maar doe bij dit weer toch maar sandaaltjes (al heb ik al dingen gezien die in de richting van een combinatie gaan :) ) ik hoop dat Nederland wereldkampioen wordt, maar als het voetbaltechnisch allemaal een beetje normaal verloopt, moet het Spanje worden, ze spelen bij tijds briljant voetbal, heerlijk om te zien. verder : zalig zwoel weer zonnebrilletjes korte zomerjurkjes spaghettibandjes zomerse wispelturige briesjes witte slipjes :cheer: t leven is mooi :cheer: |
Ik hoop dat de spelers na de match van shirts ruilen:mrgreen:
|
Citaat:
|
Spanje. Omdat ze niet, zoals de Hollanders, pretenderen dat ze 'effe gauw die Beker naar huis gaan halen'. De arrogantie van die gasten is toch wel ongelofelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat gewoon om sport. Moge de knapsten besten winnen. ;-) |
http://www.hln.be/hln/nl/4977/WK-voe...uitsland.dhtml
Straffe gast, onze Paul..hij heeft het duits tornooiverloop FEILLOOS voorspeld.. |
Citaat:
|
Citaat:
en moge de cameramannen af en toe eens inzoomen op hevig supporterende Spaanse en Hollandse schone deernes :-P |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be