![]() |
![]() Brand los! PS: ik vraag hier naar de mening van uitsluitend Vlamingen. |
5 euro op bruno
|
Citaat:
|
Een beetje lolbroekerij moet geen kwaad kunnen.
Net zoals de gemiddelde Nederlander om een goede Belgenmop kan lachen, zal de gemiddelde Vlaming om een over "Hollanders" kunnen schateren. Zie het als de prille liefde tussen jongen en meisje. Daar waar de jongen het meisje pest en tart, is dat eigenlijk zijn blijk van liefde tegenover haar. Niemand hoeft huiverig tegenover elkaar te zijn. ;) |
Ik wil gerust verbroederen met mijnen hollandse buurman. Maar eigenljk nog liever met zijn vrouw. Of is het dan verzusteren ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar slaat dat ge-Bruno op?
|
Je kaart klopt niet, enkele Waalse provincies ontbreken (je zei toch hereniging?)
Tzou wel handig zijn; komen er hier dan ook meer sex shops en coffee shops? |
Wacht maar tot dien Bruno dat hier ziet en al zijn duivels ontbinden zal om den draeck te verslaan....
Dan zulde wel weten wat er bedoelt werd |
Goed, maar vertel mij eerst wie die Bruno is.
Ik heb als Amsterdammer geen weet van die man (ik neem aan dat het hier een man betreft), en zou wat "voorkennis" toch wel op prijs stellen, voor wanneer hij komt. 8) Citaat:
Citaat:
Ik heb liever een (con)federaal systeem, om mee te beginnen. Zaken van zo'n omvang mogen niet overhaast worden. |
as ge ene met een belgische vlag ziet dan hebt ge kans dat hij het is.
en hij neemt zichzelf heel serieus en het heilige Belgische vaderland ook. Maar er zijn toch nog 10.000 (tienduizend inderdaad) zoals hij in dit land hoor. |
Citaat:
Het valt mij op dat Brabant niet gesplitst is ;) :twisted: |
Citaat:
:lol: :lol: (Laten we dan alleen de olievelden in de Nederlandse wateren inpalmen ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k'vind het een wreed goed idee, alléén de naam moete nog een beetje aanpassen in plaats van :
vereenigde nederlanden zou ik meer gaan voor iets neutraler zoals "Groot-Vlaanderen" bijvoorbeeld of "Vlaamse Lage Landen" !!!! :lol: :lol: :lol: |
100 % voorstander, als ik maar mag blijven, en niet naar wallonië moet om in de steenkoolmijnen te gaan werken ! :D of nog erger naar de Ardennen om in den Horeca te werken !(ik kan niet tegen gierige hollanders en zatte walen)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be