Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vereenigde Nederlanden? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14133)

Den Nederduytschen Draeck 18 mei 2004 15:18

Brand los!

PS: ik vraag hier naar de mening van uitsluitend Vlamingen.

The Paulus Experience 18 mei 2004 15:28

5 euro op bruno

TomB 18 mei 2004 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Nederduytschen Draeck

Brand los!

Ik vind het best leuk dat de Nederlanders zich willen onderwerpen aan het Vlaamse gezag, maar onze policy is om enkel stukken land te kolonizeren waar iets van waarde te vinden is.

Den Nederduytschen Draeck 18 mei 2004 15:39

Een beetje lolbroekerij moet geen kwaad kunnen.

Net zoals de gemiddelde Nederlander om een goede Belgenmop kan lachen, zal de gemiddelde Vlaming om een over "Hollanders" kunnen schateren.

Zie het als de prille liefde tussen jongen en meisje.
Daar waar de jongen het meisje pest en tart, is dat eigenlijk zijn blijk van liefde tegenover haar.

Niemand hoeft huiverig tegenover elkaar te zijn. ;)

Tegendradigaard 18 mei 2004 15:45

Ik wil gerust verbroederen met mijnen hollandse buurman. Maar eigenljk nog liever met zijn vrouw. Of is het dan verzusteren ?

giserke 18 mei 2004 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Ik wil gerust verbroederen met mijnen hollandse buurman. Maar eigenljk nog liever met zijn vrouw. Of is het dan verzusteren ?

neen in uw geval is het vermengen :lol:

Philips Inc. 18 mei 2004 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience
5 euro op bruno

idd, ook 5 erbij van mij ...

Den Nederduytschen Draeck 18 mei 2004 15:54

Waar slaat dat ge-Bruno op?

instromaniac 18 mei 2004 15:55

Je kaart klopt niet, enkele Waalse provincies ontbreken (je zei toch hereniging?)
Tzou wel handig zijn; komen er hier dan ook meer sex shops en coffee shops?

Tegendradigaard 18 mei 2004 15:56

Wacht maar tot dien Bruno dat hier ziet en al zijn duivels ontbinden zal om den draeck te verslaan....

Dan zulde wel weten wat er bedoelt werd

Den Nederduytschen Draeck 18 mei 2004 15:58

Goed, maar vertel mij eerst wie die Bruno is.
Ik heb als Amsterdammer geen weet van die man (ik neem aan dat het hier een man betreft), en zou wat "voorkennis" toch wel op prijs stellen, voor wanneer hij komt.

8)

Citaat:

Je kaart klopt niet, enkele Waalse provincies ontbreken (je zei toch hereniging?)
Welke Waalse provincies :?: Als je hier spreekt over het oude "Koninkrijk der Nederlanden", waar Wallonië en Luxemburg deel van uitmaakten, kan ik zeggen dat ik van Walen/Luxemburgers niets moet hebben wanneer het op een statenbond aankomt.

Citaat:

Tzou wel handig zijn; komen er hier dan ook meer sex shops en coffee shops?
Als de Vlamingen zo'n staatsbestel zouden beamen ja.
Ik heb liever een (con)federaal systeem, om mee te beginnen. Zaken van zo'n omvang mogen niet overhaast worden.

Tegendradigaard 18 mei 2004 16:01

as ge ene met een belgische vlag ziet dan hebt ge kans dat hij het is.
en hij neemt zichzelf heel serieus en het heilige Belgische vaderland ook.
Maar er zijn toch nog 10.000 (tienduizend inderdaad) zoals hij in dit land hoor.

Griffin 18 mei 2004 16:10

Citaat:

5 euro op bruno

:D

Het valt mij op dat Brabant niet gesplitst is ;)

:twisted:

Griffin 18 mei 2004 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Brand los!

Ik vind het best leuk dat de Nederlanders zich willen onderwerpen aan het Vlaamse gezag, maar onze policy is om enkel stukken land te kolonizeren waar iets van waarde te vinden is.

:lol: :lol: (Laten we dan alleen de olievelden in de Nederlandse wateren inpalmen ;))

Dimitri 18 mei 2004 16:11

Citaat:

Het beleid van de Amerikanen is bekend, ja.

Dilbert 18 mei 2004 16:11

Citaat:

Citaat:

Brand los!

Yep. Als alle hollanders met hun caravan weg zijn naar het Zuiden zetten we de sluizen open, om zodoende een groot moeras/natuurgebied te maken van ex-Nederland. Dan exporteren we al onze rood-groene jongens naar het Noorden (als milieu-toezichters of zoiets), we roepen de Vlaamse onafhankelijkheid uit en sluiten de grenzen. De terugkerende Hollanders met hun caravans blijven steken in Wallonie, en van de linkewinkies zijn we ook verlost. Is dat geen goed idee ? :wink:

Griffin 18 mei 2004 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Dan ist vermenigvuldigen!

Jo Laweit 18 mei 2004 16:18

k'vind het een wreed goed idee, alléén de naam moete nog een beetje aanpassen in plaats van :
vereenigde nederlanden zou ik meer gaan voor iets neutraler zoals "Groot-Vlaanderen" bijvoorbeeld of "Vlaamse Lage Landen" !!!! :lol: :lol: :lol:

Ta'azir 18 mei 2004 16:22

100 % voorstander, als ik maar mag blijven, en niet naar wallonië moet om in de steenkoolmijnen te gaan werken ! :D of nog erger naar de Ardennen om in den Horeca te werken !(ik kan niet tegen gierige hollanders en zatte walen)

Tantist 18 mei 2004 16:25

Citaat:

5 euro op bruno

Je mag ze me geven op een forummeeting. Dit is een poster die afkomstig is van op een Nederlands forum (politiekdebat.nl), en hij is echt Bruno niet, noch een andere BUB'er...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be