![]() |
Vuvuzelaterreur
leidt tot ontslag in Nederland.
Schandalig. Bij zo'n hitte moeten werken en dan nog de hele tijd die herrie daarbij. En dan nog ontslagen worden voor landverraad ook. Ik sta volledig achter die vuvuzela vernietiger. |
Wat een eikel. Lekker andermans spullen doormidden zagen.
|
Citaat:
:hondogen: |
Die gast heeft het helemaal fout aangepakt. Hij had gewoon die megavuvudinges bij zijn collega anaal moeten inbrengen, zonder glijmiddel natuurlijk, en dan net zolang toeteren totdat de stront uit het bakkes van die collega kwam opgeborreld.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dus met wat oefening, hectoliters glijmiddel en stevig doorduwen acht ik het niet geheel onmogelijk dat ook het toetergedeelte van zo'n vuvuzela uiteindelijk naar binnen zal gaan. En nu we het er toch over hebben... Mocht uiteindelijk enkel het mondstuk van die vuvuzela 'passen', dan lijkt het me een leuk idee dat die gast er verplicht het Wilhelmus op blaast. Alle vijftien coupletten welteverstaan. :-D |
Citaat:
De vraag is echter, zou hij/zij met de teentjes gewiebeld hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O, wat ben ik blij dat ik lang niet zo erg beelddenk als ik zelf wat uitkraam als wanneer iemand anders me ermee verrast. |
1 Bijlage(n)
Laat me u even helpen :-P
|
Citaat:
Beiden hadden deze discussie indachtig helemaal gelijk. Met wat goeie wil en een gezonde dosis lomp geweld zie ik die vuvuzela dan ook helemaal naar binnen verdwijnen - met de toeterkant eerst uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be