Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vuvuzelaterreur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141348)

Scherven A. Mok 8 juli 2010 15:32

Vuvuzelaterreur

leidt tot ontslag in Nederland.

Schandalig. Bij zo'n hitte moeten werken en dan nog de hele tijd die herrie daarbij. En dan nog ontslagen worden voor landverraad ook. Ik sta volledig achter die vuvuzela vernietiger.

Bovenbuur 8 juli 2010 15:44

Wat een eikel. Lekker andermans spullen doormidden zagen.

Zwartengeel 8 juli 2010 17:14

Citaat:

En dan nog ontslagen worden voor landverraad ook.

:hondogen:

Vyvyan 8 juli 2010 17:40

Die gast heeft het helemaal fout aangepakt. Hij had gewoon die megavuvudinges bij zijn collega anaal moeten inbrengen, zonder glijmiddel natuurlijk, en dan net zolang toeteren totdat de stront uit het bakkes van die collega kwam opgeborreld.

garfield 8 juli 2010 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 4859544)
leidt tot ontslag in Nederland.

Schandalig. Bij zo'n hitte moeten werken en dan nog de hele tijd die herrie daarbij. En dan nog ontslagen worden voor landverraad ook. Ik sta volledig achter die vuvuzela vernietiger.

Bovenbuur 8 juli 2010 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vyvyan (Bericht 4859719)
Die gast heeft het helemaal fout aangepakt. Hij had gewoon die megavuvudinges bij zijn collega anaal moeten inbrengen, zonder glijmiddel natuurlijk, en dan net zolang toeteren totdat de stront uit het bakkes van die collega kwam opgeborreld.

Je beseft wel dat aanbrengen alleen mogelijk is met het mondstuk in de kont?

Sus Iratus 8 juli 2010 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4859783)
Je beseft wel dat aanbrengen alleen mogelijk is met het mondstuk in de kont?

Ik heb ooit eens een behoorlijk weerzinwekkend filmpje gezien waarbij iemand een complete voet via de achteruitgang toegediend kreeg. Gewoon tot aan de enkel erin. 8O
Dus met wat oefening, hectoliters glijmiddel en stevig doorduwen acht ik het niet geheel onmogelijk dat ook het toetergedeelte van zo'n vuvuzela uiteindelijk naar binnen zal gaan.

En nu we het er toch over hebben... Mocht uiteindelijk enkel het mondstuk van die vuvuzela 'passen', dan lijkt het me een leuk idee dat die gast er verplicht het Wilhelmus op blaast. Alle vijftien coupletten welteverstaan. :-D

Cdude 8 juli 2010 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4859916)
Ik heb ooit eens een behoorlijk weerzinwekkend filmpje gezien waarbij iemand een complete voet via de achteruitgang toegediend kreeg. Gewoon tot aan de enkel erin. 8O
Dus met wat oefening, hectoliters glijmiddel en stevig doorduwen acht ik het niet geheel onmogelijk dat ook het toetergedeelte van zo'n vuvuzela uiteindelijk naar binnen zal gaan.

En nu we het er toch over hebben... Mocht uiteindelijk enkel het mondstuk van die vuvuzela 'passen', dan lijkt het me een leuk idee dat die gast er verplicht het Wilhelmus op blaast. Alle vijftien coupletten welteverstaan. :-D

"Extreme anal", kom je wel eens meer van die gekke dingen tegen.
De vraag is echter, zou hij/zij met de teentjes gewiebeld hebben?

Bovenbuur 8 juli 2010 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4859916)

Wees blij dat je die met dat paard nog niet bent tegengekomen (de man overleed aan interne bloedingen). Beiden hebben echter iets wat een vuvu niet heeft, stroomlijn. Het lijkt mij lastiger om een holle toeter in iemands hol te duwen dan een object dat enigzins spits toe loopt.

Cdude 8 juli 2010 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4859954)
Wees blij dat je die met dat paard nog niet bent tegengekomen (de man overleed aan interne bloedingen). Beiden hebben echter iets wat een vuvu niet heeft, stroomlijn. Het lijkt mij lastiger om een holle toeter in iemands hol te duwen dan een object dat enigzins spits toe loopt.

Loopt een holle toeter dan ook niet spits af daar waar de het stukje de mond in gaat ? 8O

Bovenbuur 8 juli 2010 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4859978)
Loopt een holle toeter dan ook niet spits af daar waar de het stukje de mond in gaat ? 8O

Jawel, maar hij wilde dus de andere kant erin duwen. Een beetje alsof je die voet van net met de hiel eerst zou willen inbrengen, moeilijker dan andersom.

O, wat ben ik blij dat ik lang niet zo erg beelddenk als ik zelf wat uitkraam als wanneer iemand anders me ermee verrast.

Cdude 8 juli 2010 20:08

1 Bijlage(n)
Laat me u even helpen :-P

Sus Iratus 8 juli 2010 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4859954)

Zoals wijlen mijn overleden grootmoeder zaliger reeds zeide: "waar een wil is, is een weg", waarop wijlen mijn overleden grootvader zaliger dan placht te antwoorden: "ja, en met geweld neuk je een varken".

Beiden hadden deze discussie indachtig helemaal gelijk. Met wat goeie wil en een gezonde dosis lomp geweld zie ik die vuvuzela dan ook helemaal naar binnen verdwijnen - met de toeterkant eerst uiteraard.

Cdude 8 juli 2010 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4860031)
Zoals wijlen mijn overleden grootmoeder zaliger reeds zeide: "waar een wil is, is een weg", waarop wijlen mijn overleden grootvader zaliger dan placht te antwoorden: "ja, en met geweld neuk je een varken".

Beiden hadden deze discussie indachtig helemaal gelijk. Met wat goeie wil en een gezonde dosis lomp geweld zie ik die vuvuzela dan ook helemaal naar binnen verdwijnen - met de toeterkant eerst uiteraard.

Nee hoor, ee busje berengeur en dat beest, de zeug, staat 15 min star van verwachting.

Sus Iratus 8 juli 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4860037)
Nee hoor, ee busje berengeur en dat beest, de zeug, staat 15 min star van verwachting.

Vroeger, in de tijd van wijlen mijn overleden grootvader zaliger, hadden ze dat nog niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be