Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Onzinnige posts? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141384)

gehuigert 8 juli 2010 23:10

Onzinnige posts?

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4860304)
Mislukt dus...Beter proberen. Poog eens minder onzin te ventileren voor te beginnen.

Geef aan in de poll of je akkoord bent of niet.

Oordeel niet over of we overeenkomen qua standpunten, dan wel of het onzin is dat ik ventileer.

Indien een meerderheid den dinges gelijk geeft, stop ik wel met posten. Ik wil geen moeite steken in discussiëren als het niet geapprecieerd wordt.

Txiki 8 juli 2010 23:17

Beste gehuigert,

Als iedereen hier zou weggaan die onzin post, er zouden amper twee man en een paardekop overblijven op dit forum. Doe gewoon je ding. Wat kan jou het schelen wat iemand daarvan vindt?

Vandaar ook dat ik één van jouw posts in mijn handtekening heb geplaatst.

beste groeten,

Txiki

gehuigert 8 juli 2010 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860349)
Beste gehuigert,

Als iedereen hier zou weggaan die onzin post, er zouden amper twee man en een paardekop overblijven op dit forum. Doe gewoon je ding. Wat kan jou het schelen wat iemand daarvan vindt?

beste groeten,

Txiki

Wel, ik hou liever de eer aan mijzelf als mijn posts niet geapprecieerd worden.

Ik ben hier om inhoudelijke discussies te voeren (de reden dat ik nauwelijks post op bvb. het forum van koetjes en kalfjes), ik heb zelf niets tegen onzinnige posts als deze in onzinnige threads blijven maar ik zou het zelf -inderdaad- erg vinden zouden mijn posts geklasseerd worden onder onzin.

Txiki 8 juli 2010 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860380)
Wel, ik hou liever de eer aan mijzelf als mijn posts niet geapprecieerd worden.

Ik ben hier om inhoudelijke discussies te voeren (de reden dat ik nauwelijks post op bvb. het forum van koetjes en kalfjes), ik heb zelf niets tegen onzinnige posts als deze in onzinnige threads blijven maar ik zou het zelf -inderdaad- erg vinden zouden mijn posts geklasseerd worden onder onzin.

Als je je doen en laten in het echte leven ook zo laat bepalen door wat anderen daarover zeggen en denken, ga je niet ver geraken, makker. Negeren die boel. En gewoon je gedacht volgen. Trouwens, redelijk wat K&K'ers posten niet of nauwelijks in die "serieuze" subfora omwille van dezelfde vaststelling als die jij nu doet. Vandaar dat ik je uitspraak in mijn handtekening heb staan. ;-)

gehuigert 8 juli 2010 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860392)
Als je je doen en laten in het echte leven ook zo laat bepalen door wat anderen daarover zeggen en denken, ga je niet ver geraken, makker. Negeren die boel. En gewoon je gedacht volgen. Trouwens, redelijk wat K&K'ers posten niet of nauwelijks in die "serieuze" subfora omwille van dezelfde vaststelling als die jij nu doet. Vandaar dat ik je uitspraak in mijn handtekening heb staan. ;-)

In het echte leven bevind ik mij meer in exacte-wetenschapskringen (fysica en wiskunde, meer bepaald) :P Daar is het een vaststaand feit of je al dan niet onzin verkoopt, hier is het nattevingerwerk :P

Raf 8 juli 2010 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860331)
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=57

Geef aan in de poll of je akkoord bent of niet.

Oordeel niet over of we overeenkomen qua standpunten, dan wel of het onzin is dat ik ventileer.

Indien een meerderheid den dinges gelijk geeft, stop ik wel met posten. Ik wil geen moeite steken in discussiëren als het niet geapprecieerd wordt.

Je gaat je toch zeker niet laten verjagen door de koning van de dubbelnicks?

Txiki 8 juli 2010 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860403)
In het echte leven bevind ik mij meer in exacte-wetenschapskringen (fysica en wiskunde, meer bepaald) :P Daar is het een vaststaand feit of je al dan niet onzin verkoopt, hier is het nattevingerwerk :P

Wel, als het hier geen vaststaand feit is of je al dan niet onzin verkoopt, wat kan u het dan schelen dat iemand wat je schrijft onzin vindt of niet?

gehuigert 8 juli 2010 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860412)
Wel, als het hier geen vaststaand feit is of je al dan niet onzin verkoopt, wat kan u het dan schelen dat iemand wat je schrijft onzin vindt of niet?

Dat is net het punt :P Of de posts onzin zijn of niet, hangt af van de perceptie van andere lezers. Daarom laat ik het onzin-gehalte beoordelen door degenen die de posts moeten lezen.

Omdat er in deze geen feiten zijn, moet ik het wel doen met meningen :P

gehuigert 8 juli 2010 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4860406)
Je gaat je toch zeker niet laten verjagen door de koning van de dubbelnicks?

Ik heb geen moeite met mij te laten verjagen, er zijn genoeg andere sites waar ik nog actief ben en mijn mening wel graag gelezen wordt :|

(Als hij trouwens koning is van de dubbelnickers, waarom is hij niet geband?)

Txiki 9 juli 2010 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860453)
Dat is net het punt :P Of de posts onzin zijn of niet, hangt af van de perceptie van andere lezers. Daarom laat ik het onzin-gehalte beoordelen door degenen die de posts moeten lezen.

Omdat er in deze geen feiten zijn, moet ik het wel doen met meningen :P

Alé manneke, wat een onzin is dit nu? 8-)

gehuigert 9 juli 2010 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860473)
Alé manneke, wat een onzin is dit nu? 8-)

:( I dislike!

Txiki 9 juli 2010 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860496)
:( I dislike!

:rofl: Komaan zeg, doe niet zo flauw. Pakt u een pint en zet u erbij.

gehuigert 9 juli 2010 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860501)
:rofl: Komaan zeg, doe niet zo flauw. Pakt u een pint en zet u erbij.

Volgend (unief)jaar bouw ik mijn eigen telescoop, dan zet ik mij wel buiten met mijn bak trappist :P

Txiki 9 juli 2010 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860521)
Volgend (unief)jaar bouw ik mijn eigen telescoop, dan zet ik mij wel buiten met mijn bak trappist :P

Om uw buurmeisjes te begluren of wat? :lol:

gehuigert 9 juli 2010 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860526)

Vorig jaar was ik van plan een telescoop te kopen (ipv bouwen) en toen ik bij die eigenaar ging, toonde hij mij enkele filmpjes; plots kwamen we aan een ganse serie filmpjes waarbij hij een huis (en tuin) filmde dat een 500-tal meter verderop lag :O.

Voor de duidelijkheid, ik observeer enkel 's nachts en ga niet filmen (veel te duur voor iets van kwaliteit 8O )

From_Vlaanderen 9 juli 2010 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860526)

Och, ik heb hier ook wel leuke vergrotingen -negentig keer- op een 3 pikkel staan. Kwestie dat ik mijn inslagen nog kan zien op 100m plus :cheer:.

gehuigert 9 juli 2010 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 4860540)
Och, ik heb hier ook wel leuke vergrotingen -negentig keer- op een 3 pikkel staan. Kwestie dat ik mijn inslagen nog kan zien op 100m plus :cheer:.

Heftig :D Levert dat nog kwaliteitsvol beeld op? Ik heb al enorm deftige lenzen nodig om 90x te vergroten met mijn toekomstige telescoop en toch nog effectief iets te zien :P

Txiki 9 juli 2010 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4860535)
Vorig jaar was ik van plan een telescoop te kopen (ipv bouwen) en toen ik bij die eigenaar ging, toonde hij mij enkele filmpjes; plots kwamen we aan een ganse serie filmpjes waarbij hij een huis (en tuin) filmde dat een 500-tal meter verderop lag :O.

Voor de duidelijkheid, ik observeer enkel 's nachts en ga niet filmen (veel te duur voor iets van kwaliteit 8O )

Uitleggen en mannekes tekenen.

gehuigert 9 juli 2010 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860549)
Uitleggen en mannekes tekenen.

'k Ben niet mee 8O

Jazeker 9 juli 2010 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4860349)
Beste gehuigert,

beste groeten,

Txiki

Ik bij die tweede man dus. Bij jij de paardekop of de extra man? Tof om compagnie te vinden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be