![]() |
Vlaams Belang (VB) zou na 13juni de nieuwe naam van het Vlaams Blok worden. Dit het ik uit onofficiele bron.
|
Dus nog niet zeker Q8.Maar gelijk welke naam ze ook zullen gebruiken de vlaams blokkers blijven achter hun partij staan
|
Ik vind Vlaams Belang zelfs een leukere naam dan Vlaams Blok.
Maar zou dat wel mogen? Een partij die opkomt voor de Belangen van de Vlamingen? foei! foei! magda? |
In de krant las ik dat de voorzitter 'Nieuw Vlaams Blok' wel zag zitten.
|
En dan spreken we niet meer van "Blokkers", maar van "Belangers". :wink:
|
Vlaams Behang? :?
Vandaar het wildplakken! 8O :idea: |
Ik richt een Limburgse onafhankelijkheidspartij op genaamd "Het Belang van Limburg"!!! :lol: :lol:
|
Citaat:
|
Het Skill Effect is volgens mij ik leg er de nadruk op mij.Een studentje die het ook op school niet durf zeggen.Maar wel op zijn PC
|
Citaat:
Je kan geen beer villen voor hij geschoten is! Volgens mij scheelt er iets met jou. :wink: |
Dat zou kunnen Skill ,maar zeker iets bij jou.Als er u iets niet bevald dan hebt u altijd uw zegje zoals op het verkiezings forum.Maar ja men zegt altijd laat kinderren maar doen.
|
Citaat:
"Niuewe naam Vlaams Blok: Vlaams Belang" Leuke titel ook... Ben ik echt de enige die over zoveel gemors op onze Nederlandse Taal struikelt? Ik vind mensen die onze taal niet beheersen eigenlijk erg omstreden om op dit forum de Vlaamse zaak te komen verdedigen. Ze zouden beter Frans leren! :twisted: Ow, ik bedoel, Nederlands leren! ;) |
Citaat:
Ik heb gnoeg met mezelf! :lol: :lol: |
Als kind Skill :lol:
|
Griffin niet ieder persoon kan zonder fouten schrijven.Of is dat een noodzaak om hier op het forum tekomen.En als ik fouten maak dan mag u er mee lachen het raakt me niet.
|
Citaat:
Bepaalde van uw posts vond ik niet te oncijferen, vandaar. ;) |
amaai, wat hoog volk hier, een minister president, parlementsvoorzitter,
schepen enz. thepiano zal wel dezelfde zijn die op andere forums ook actief was zal nog wel effekens wachten om in de discussie bij te draaien, eerst even wat meer lezen |
Persoonlijk zou ik "Vlaams Democratisch Blok" hét vinden.
Dan zal men spreken van het "ondemocratisch Democratisch Blok". Geef toe, een giller voor de VDB-kiezers en een nachtmerrie voor de politiek-correcte-kiezers. Want hoe gaat men de linkse goegemeente dan overtuigen dat de democraten eigenlijk ondemocratisch zijn en de échte democraten (zichzelf dus) democratisch zijn, behalve als je een andere mening hebt. |
Citaat:
|
*fout
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be