Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Niuewe naam Vlaams Blok: Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=14145)

_Q8_ 18 mei 2004 18:18

Vlaams Belang (VB) zou na 13juni de nieuwe naam van het Vlaams Blok worden. Dit het ik uit onofficiele bron.

Beer 18 mei 2004 18:32

Dus nog niet zeker Q8.Maar gelijk welke naam ze ook zullen gebruiken de vlaams blokkers blijven achter hun partij staan

circe 18 mei 2004 18:34

Ik vind Vlaams Belang zelfs een leukere naam dan Vlaams Blok.

Maar zou dat wel mogen? Een partij die opkomt voor de Belangen van de Vlamingen? foei! foei! magda?

*M@g!C* 18 mei 2004 18:54

In de krant las ik dat de voorzitter 'Nieuw Vlaams Blok' wel zag zitten.

Dilbert 18 mei 2004 18:54

En dan spreken we niet meer van "Blokkers", maar van "Belangers". :wink:

Het Skill Effect 18 mei 2004 18:58

Vlaams Behang? :?

Vandaar het wildplakken! 8O :idea:

Het Skill Effect 18 mei 2004 18:59

Ik richt een Limburgse onafhankelijkheidspartij op genaamd "Het Belang van Limburg"!!! :lol: :lol:

Griffin 18 mei 2004 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Ik richt een Limburgse onafhankelijkheidspartij op genaamd "Het Belang van Limburg"!!! :lol: :lol:

Misschien wil een bepaalde krant u wel sponsoren? ;) :idea:

Beer 18 mei 2004 19:42

Het Skill Effect is volgens mij ik leg er de nadruk op mij.Een studentje die het ook op school niet durf zeggen.Maar wel op zijn PC

Het Skill Effect 18 mei 2004 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Het Skill Effect is volgens mij ik leg er de nadruk op mij.Een studentje die het ook op school niet durf zeggen.Maar wel op zijn PC

Je kan geen beer villen voor hij geschoten is!

Volgens mij scheelt er iets met jou. :wink:

Beer 18 mei 2004 20:08

Dat zou kunnen Skill ,maar zeker iets bij jou.Als er u iets niet bevald dan hebt u altijd uw zegje zoals op het verkiezings forum.Maar ja men zegt altijd laat kinderren maar doen.

Griffin 18 mei 2004 20:10

Citaat:

Dat zou kunnen Skill ,maar zeker iets bij jou.Als er u iets niet bevald dan hebt u altijd uw zegje zoals op het verkiezings forum.Maar ja men zegt altijd laat kinderren maar doen.

U bent "robje" ??? 8O

"Niuewe naam Vlaams Blok: Vlaams Belang"

Leuke titel ook... Ben ik echt de enige die over zoveel gemors op onze Nederlandse Taal struikelt? Ik vind mensen die onze taal niet beheersen eigenlijk erg omstreden om op dit forum de Vlaamse zaak te komen verdedigen. Ze zouden beter Frans leren! :twisted: Ow, ik bedoel, Nederlands leren! ;)

Het Skill Effect 18 mei 2004 20:18

Citaat:

Dan laat ik u maar. :wink:

Ik heb gnoeg met mezelf! :lol: :lol:

Beer 18 mei 2004 20:36

Als kind Skill :lol:

Beer 18 mei 2004 20:43

Griffin niet ieder persoon kan zonder fouten schrijven.Of is dat een noodzaak om hier op het forum tekomen.En als ik fouten maak dan mag u er mee lachen het raakt me niet.

Griffin 18 mei 2004 20:49

Citaat:

Griffin niet ieder persoon kan zonder fouten schrijven.Of is dat een noodzaak om hier op het forum tekomen.En als ik fouten maak dan mag u er mee lachen het raakt me niet.

Nee hoor, ieder mag zijn zegje doen, maar als je je Vlaamse inborst wil sieren is dat wel een leuke bijkomstigheid. Ik denk trouwens dat u de taal wel redelijk beheerst, maar misschien windt u zich iets teveel op als u reageert op bepaalde personen hier op dit forum?
Bepaalde van uw posts vond ik niet te oncijferen, vandaar. ;)

rosita 19 mei 2004 13:19

amaai, wat hoog volk hier, een minister president, parlementsvoorzitter,
schepen enz.
thepiano zal wel dezelfde zijn die op andere forums ook actief was
zal nog wel effekens wachten om in de discussie bij te draaien,
eerst even wat meer lezen

statler 19 mei 2004 16:01

Persoonlijk zou ik "Vlaams Democratisch Blok" hét vinden.
Dan zal men spreken van het "ondemocratisch Democratisch Blok".
Geef toe, een giller voor de VDB-kiezers en een nachtmerrie voor de politiek-correcte-kiezers. Want hoe gaat men de linkse goegemeente dan overtuigen dat de democraten eigenlijk ondemocratisch zijn en de échte democraten (zichzelf dus) democratisch zijn, behalve als je een andere mening hebt.

circe 20 mei 2004 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door statler
Persoonlijk zou ik "Vlaams Democratisch Blok" hét vinden.
Dan zal men spreken van het "ondemocratisch Democratisch Blok".
Geef toe, een giller voor de VDB-kiezers en een nachtmerrie voor de politiek-correcte-kiezers. Want hoe gaat men de linkse goegemeente dan overtuigen dat de democraten eigenlijk ondemocratisch zijn en de échte democraten (zichzelf dus) democratisch zijn, behalve als je een andere mening hebt.

:lol: schitterend!

FM 20 mei 2004 19:57

*fout

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be