![]() |
IMF & Wereldbank
ik had graag jullie mening gehad over de volgende stellingen :
Het internationale monitaire fonds (IMF) en de wereldbank zijn twee instrumenten die gebruikt worden om landen te vernietigen en deze territoria dan als kolonies te leiden. Deze territoria hebben geen eigen regering, geen eigen instellingen, geen budget en geen grenzen meer. Deze kolonies hebben slechts op papier een regering die onder direct toezicht staan van het IMF. Beide organisaties beschikken over vrijwel onbegrensde macht. Ze kunnen het ene volk tegen het andere opzetten, het gemiddelde inkomen in een land drastisch laten dalen en de koopkracht naar gelieven reguleren. Dit door de geldomloop te beperken en het betreffende land verbieden om zijn eigen economische opbrengsten te gebruiken. |
Het zijn dan ook twee instrumenten van de NWO. En dat doel dienen ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afschaffen die boel. En meteen vervolgen voor ondermijning van de democratie.
|
Mijn mening: vernietigen.
|
Citaat:
|
Geen van beide in,stanties moeten enige rekenschap afleggen aan de bevolking maar hebben wel enorme beslissingsmacht. Dat is dus een werelddictatuur.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorbeelden: in de Filipijnen werd het kraantjeswater geprivatiseerd waardoor het eerst goedkoper werd, maar daarna véél duurder. Argentinië was de beste leerling van het IMF en privatiseerde bijna alles wat maar te privatiseren viel, dit ging gepaard met enomre corruptie waradoor het land enkele jaren later volledig failliet was (zo rond 2000). Nu recent, heeft Griekenland grote leningen gekregen, maar moest wel liberale maatregelen doorvoeren, wat leidde tot grote stakingen, betogingen en rellen. |
Er zijn zelfs geen voorbeelden nodig. Het feit dat een niet-verkozen orgaan beslissingsmacht uitoefent is op zich al voldoende om dat orgaan met alle middelen noodzakelijk te bestrijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik me niet vergis is het IMF opgericht eind jaren 40 van de vorige eeuw. Met jouw voorbeelden kun je dan moeilijk aantonen dat de organisaties speciaal zijn opgericht om zoveel mogelijk landen naar de afgrond te brengen. Wat zou jij dan voorstellen voor griekenland? Geen lening toestaan en het land verder later verkommeren? |
Citaat:
Indien de leiding democratisch word verkozen, ben je tevreden? En hoe kun dan zulk een verkiezing praktisch uitvoeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Er werden er hier gegeven.
Maar het gaat om het principe: een ondemocratische instelling die macht uitoefent. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
GELD is de meme die de plaats ingenomen heeft der religies, en politieke ideologieën. GELD leeft nu een eigen leven, en bepaalt alles in onze leefwereld. Alle waarden zijn ondergeschikt aan GELD. Alles moet plooien voor GELD, en alles is te koop voor GELD. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be