![]() |
Plaatsen van links binnenkort strafbaar ?
|
Uw link interesseert mij niet. De titel van uw onderwerp wel. Geen discussie waard.
Waar je niet thuishoort kom je ook niet aankloppen. Is het echt nodig de aandacht te trekken met dergelijk stompzinnig gedoe. Eufemistisch uitgedrukt. Dit is een non-topic. Praat tegen de vaak. |
Citaat:
:roll: |
Er is toch iets met 'onze' copyright-inners...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het internet bestaat gewoon uit links. Dus het lijkt me een storm in een glas water. Maar ik volg met veel interesse ! |
Citaat:
Een link naar eigen werk mag en naar openbare zoals wiki sites ook. Het gaat om nieuwssites voorzover ik het kon begrijpen. |
Het is eenmanier om de vrijheid van informatie te pogen aan banden leggen. We leven in een tijd van vrijheid mbt het internet. We dienen te koesteren wat we hebben en attent te zijn voor pogingen van overheden en corporaties ons die vrijheden te ontnemen. Het verbieden van het plaatsen van links zou een grote aanslag zijn op onze vrijheid. Maar de vrijheidsdrang van d emens is groot. Het aantal openbare sites zou allleen maar toenemen.8-)
|
Citaat:
Bovendien als je voor sites zou moeten gaan lappen zoals sommige kranten er over gaan denken, zoek ik wel iets anders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be