![]() |
Je zal het ook al gemerkt hebben. Het eerste mooie weer kondigt zich aan en daar zijn ze weer, in grotere aantallen dan ooit en ook op plaatsen waar je ze ervoor nog niet zag.
Daar komen ze aangewaggeld, de moslimtenten, met in hun zog een zwerm van hoofddoeken. Eenmaal de groene pleinen in zicht palmen ze deze in met heelder troepen tegelijk. Autochtonen zie je 's avonds bijna niet meer in die parken. Wel krioelt het er van de moslims en zitten de moslimtenten er in trossen bijeen totdat de zon al ondergegaan is. Hoe heroveren we nu onze parken en plantsoenen? Hoe zorgen we er voor dat de autochtonen 's avonds terug een avondwandeling door het park durven maken? Heel eenvoudig: met stront. :twisted: Wie onder ons een trouwe viervoeter als vriend heeft hoeft enkel maar met het natuurlijkste aller producten naar deze groene terreinen te trekken en dit wondermiddel op de plaatsen te deponeren waar de moslimtenten zich bij voorkeur nestelen. Wedden dat als deze strategie op vastberaden manier aangehouden wordt je na verloop van tijd steeds minder en minder moslimtenten door onze parken zal zien waggelen? Wedden dat je dan weer meer autochtonen een avondwandeling door het park zal zien maken? |
Darwin, in alle parken staan al lang bordjes met een hondje dat zijn natuurlijk product afleverd, met een dikke rooie streep erover.
Oftewel, opruimen die hap.De boetes daarop doen niet onder in absurditeit vergeleken met de superboetes voor verkeersovertredingen.Het is tergend hoe een roofmoordenaar minder financiëlestraf krijgt dan een hondenliefhebber die een drol over het hoofd ziet. Ook, wil jij tussen die geurende bolussen gaan zitten, lekker picknikken? De enige wettelijk toegelaten truk om van parken te genieten is geduld te hebben, en in de herfst te genieten van de kou en de modder, nadat alles eetbaar is weggekaapt. Ik heb dit fenomeen nu al verschillende keren zelf ondervonden.Het Bloso domein Hofstade, de zwembare plaatsen van de grote Hazewinkel plas en het kleine stadsparkje van Vilvoorde.Niet leuk meer. Mare, de hangjongeren hebben het plezier van een hond ook ontdekt.Hoe groter en aggresiever, hoe beter;Met een voorkeur voor massieve honden, zoals pitbulls en Rothweilers. Och kom, we zullen het multicultureel houden en verder knuffelen. |
Citaat:
Om te wenen he!? Een schande is het, zoals wij hier langs alle kanten gediscrimineerd en in de tang gepakt worden! |
Maar mannen toch. Stel gewoon een knokploeg samen met nog wa frustrés zoals gij (zo zijn er toch blijkbaar genoeg) en ga die Marokkanen een beetje bijwerken.
Ze zullen vlug weg zijn. Veel geblaat, weinig wol...verover de parken, Darwin! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staan we op die manier toch al quitte. :evil: |
Sorry jongens, maar ik ben ,desondanks mijn oorlogszuchtige hobbies, en bijhorende fantasieën, redelijk pacifistisch.
Ook sla ik geen vrouwen,kinderen en minderbegaafden. En boven alles, ik ga niet in de clinch met een gerecht dat impotent word gehouden door de politiek.Ik ga mijn zuurverdiende centjes niet afgeven nadat ik moe getergd een snotneus in elkaar timmer. We mogen niet vergeten dat die waggelende tenten ongevaarlijk zijn.Het zijn de bijhorende jongemannen die tot bloedens toe vervelend zijn. |
Citaat:
Zij geven de boodschap aan beide: "Wij hebben het schijt aan de westerse cultuur waarin we leven en we laten dit als ouderen zien aan iedere gelovige jongere en heidense hond die dat wil." Die moslimtenten spelen een subversievere rol dan je denkt. Zij geven het niet mis te verstane statement "Het is hier van ons. Wij doen hier wat wij willen, wat jullie ook over ons denken. Pas jullie aan ons aan of bol het hier af." |
Citaat:
|
Te veel mensen zitten met dit mooie weer, vooral 's avonds, voor de tv of achter de computer :cry: . Buiten moet je zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar is weinig tegen in te brengen. Ik zie het zo en zijzelf waarschijnlijk ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, en direkt beginnen met 'ik respecteer u, hou van Uw cultuur, Usa is obligaat de duivel en elk doet wat 'm wilt, vooral jullie' -- dan zal je idd geen problemen hebben. Maar begin eens : " tiens die moskee, d�*�*r had ik niks tegen, maar is die minarret vaan 13meter nu echt nodig? is het niet genoeg dat onze cultuur enkel wat plaats biedt aan die van jullie, maar moet ze ook verdwijnen?' En 't zal al een ander verhaal zijn he Raf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jawel! Dat kunnen ze wel! Hier in de buurt willen ze een minarret van 13 meter zetten. Hèèl de buurt fulmineert hiertegen en er is geen ène van die Marokkanen die zegt dat die minarret er voor hem niet moet komen. D�*t zou pas integratie en mulitcul zijn. Als zij eens zouden zeggen ; heey we hebben twee moskeeen gekregen, 't is al wel... Maar dat doen ze nu juist niet! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be