![]() |
N-VA leverde meeste schijnkandidaten bij de afgelopen verkiezingen
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we nieuwe verkiezingen uitschrijven, zonder de mogelijkheid op schijnkandidaten. 8-)
|
Citaat:
Waarom steunde CD&V dit voorstel niet? Was dit om het deurtje open te laten voor zichzelf? Nu N-VA er gebruik van maakt is het kot te klein, maar ja, niemand has ooit gedacht dat de N-VA zoveel stemmen zou krijgen hé. |
Citaat:
Het is nu wel duidelijk dat Bourgeois die dit voorstel zelf indiende één van de grootste huichelaars is in de politiek. Wie geloofd die opgeblazen zak nog!! |
Weer een hoax die wordt gelanceerd om de NVA te laten bloeden uit duizend wonden.
De NVA heeft op een democratische* wijze deelgenomen aan de verkiezingen. De NVA heeft echter veel meer zetels behaald dan andere partijen. Meer zetels betekent meer geschuif. Ik ben geen NVA'er. Laat dat duidelijk zijn. Echter: In een andere posting heb ik onmiddellijk na de verkiezingen reeds aangegeven dat de regimepers en andere schatplichtige inktkoelies onmiddellijk hun perfide spel zijn beginnen te spelen en zich als bloedzuigers op de NVA hebben geworpen. Voorlopig kan de NVA deze sluipschutterige prikken-onder-de-gordel nog af en toe counteren in diezelfde pers. De eventuele schade echter blijft. Als de NVA echter door de omstandigheden écht een gevaar wordt voor het establishment dan zal ook voor de NVA die mediakanalen dichtslibben. Zij zijn dus gewaarschuwd: of woord houden en mediatiek ten onder gaan of plooien. Laat mij toe te herhalen dat ik desgevallend geen medelijden zal hebben met de NVA. Zij zijn het die bijna een ganse legislatuur een minister van media hebben mogen leveren. Nu ni komen janken hé. * "democratisch": volgens de Belgische definitie. |
Citaat:
de Vlaming heeft dat nodig. |
Citaat:
Je hebt recht op een eigen mening, maar een discussie waarin je begint te schelden, zegt meer over jezelf dan over de persoon waarover je bezig bent. Ook ik vind het niet kunnen wat mogelijk is in België. Maar de N-VA moet niet heiliger zijn dan de paus. Het voorstel van Geert Bourgeois, dat alleen gesteund werd door Groen, wou net zulke zaken voorkomen. Het is dus heel hypocriet van SP.A; OVLD en de CD&V om nu de verontwaardigde uit te hangen. Zij hadden de kans om deze politieke spelletjes een halt toe te roepen, zij hebben deze kans echter laten voorbijgaan. |
Citaat:
Citaat:
|
En wie zou "Transparancy International Belgium" wel mogen zijn ?
En waarom zouden zij zich 'verbergen' achter een Engelstalige terminologie ? De gevallen engel, draadopstarter en ook Anglofiel, wil niet dat wij het te weten komen, want een link is er teveel aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Conclusie: De PS is meer integer dan de NVA. |
Citaat:
De vergelijking is dan ook geen vergelijking hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be