![]() |
De VS ontvoerde Iraans nucleare wetenschapper
Ism met Saudi Arabië. Zullen deze criminelen berecht worden?
http://www.cnn.com/2010/WORLD/meast/...ex.html?hpt=C1 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de Iranezen geloven zo'n verhaal nooit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarnet op het nieuws toonden ze een youtube filmpje van de man die hij een tijd geleden gepost had waarin hij zei dat hij ontvoerd was door de USA (en toen dus nog 'ontvoerd' was)
Mijn bedenkingen: 1. Hoe maakt hij EN een filmpje en hoe plaatste hij dat toen online 2. Ik kreeg het gevoel bij dat filmpje dat hij achter de schermen onder schot gehouden werd :P |
Is het echt interessant? Yankenland - fantasialand - Hollywoodland en zo ken ik er nog wel een paar.
|
vent was een overloper, had heimwee en probeert nu zijn vel/nek te redden.
|
Citaat:
Die man was inderdaad een overloper, maar de Iranezen leiten hem weten dat zijn familie in Iran zou worden gemarteld en vermoord als hij zich niet bedacht. Nu gaat hij terug naar Iran, maar daar wacht hem een hel : hij wordt vroeg of laat toch gemarteld en vermoord, en zijn familie ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mischien wel een complot bekokstoofd door de Mossad ? Eh, Cdude, wie weet !!!:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het blijft verdacht stil...
|
Citaat:
Amiri 'told CIA Iran had no bomb program' Maar dat wist de VS reeds sinds 2007 op zijn minst. Toch raporteerden de media juist het tegenovergestelde. Porter besluit Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be