![]() |
2 schermen:
![]() normaal: ![]() |
![]() |
[quote="Spetsnaz"]2 schermen:
![]() Ongelooflijk Spetsnaz, ik heb net dezelfde desktop jaren gebruikt... onlangs eraf gehaald. Komt van nasa of www.orbimage.com niet??? |
![]() @Spetsnaz: die desktop van jou ziet er goed uit, weet je nog waar hij precies vandaan komt? Op orbimage.com vind ik hem iig niet. |
![]() deed er mij aan denken dat de vorige er al enkele maanden stond. Dit is de nieuwe dus. |
![]() Onlangs mijn laptop achtergrond op mijn desktop gezet... Combineert zo'n beetje alles wat er in Delft niet is ;) |
Citaat:
|
De mijne is gewoon zwart. Stoer he?
|
Citaat:
[size=1](Dus als ge mailt naar [email protected] dan komde onder andere bij mij terecht, en nog bij een handvol anderen :P)[/size] |
Citaat:
|
Mijnen desktop op al mijn PC's is gewoon éénkleurig (momenteel zandkleurig-beige en licht blauw-grijs, wisselt af en toe). Ik vindt dat leesbaar en niet storend.
Ik heb in 't verleden wel andere backgrounds gehad en meestal vliegtuigen(blauwe lucht is ook leesbare achtergrond), soms eens een landschap en af en toe iets opwindends. |
Even een voorspelling, de desktop van "Geef me een kus" volgens mij:
:D |
"Landschap met wolken" van microsoft... standaard bij windows. Meest rustgevende :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
<html>
<body bgcolor="#000088"> </body> </html> Teleurgesteld? Door een computercrash ben ik mijn vroegere desktop van Al Sahhaf kwijt... |
[quote="straddle"]
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be