Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hoe smokkel je 23kg drugs in prison Brugge binnen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141589)

Cdude 14 juli 2010 19:38

Hoe smokkel je 23kg drugs in prison Brugge binnen?

Citaat:

Een 41-jarige gedetineerde in de gevangenis van Brugge heeft samen met zijn ex-vrouw (35) en huidige vriendin (29) een effectieve celstraf van drie jaar gekregen omdat hij in de gevangenis in Brugge een drugshandel opzette.

De man kreeg drie jaar voorgeschoteld, zijn ex-vrouw twee jaar effectief en zijn vriendin een jaar effectief. De gedetineerde kreeg daarbovenop een geldboete van 5.500 euro, zijn twee vrouwelijke kompanen een geldboete met uitstel.

De man zou tussen de 23 en 35 kilo verdovende middelen hebben verhandeld over periode van enkele jaren.
A very big ass? :lol:

Raf 14 juli 2010 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4869800)
A very big ass? :lol:

Twee vrouwen, wekelijks een bezoekje over een periode van enkele jaren... Dat lijkt me nog mee te vallen. Een kilootje coke heeft niet zo'n groot volume hoor...

Cdude 14 juli 2010 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4869803)
Twee vrouwen, wekelijks een bezoekje over een periode van enkele jaren... Dat lijkt me nog mee te vallen. Een kilootje coke heeft niet zo'n groot volume hoor...

Je vergeet dat het ook lang één man moet. ;-)

Mambo 14 juli 2010 21:57

Ik heb daar eens een tijdje gezeten lang geleden en toen ik uitgehaald werd voor paleis justitie of verhoor of bezoek kregen we altijd een naaktcontrole langs voor en langs achter. Toch had ik het gevonden om telkens mijn portie sigaretten en lucifers mee te smokkelen. Nooit betrapt geweest.

gehuigert 14 juli 2010 23:35

De juiste cipiers kennen buiten de prison?

Herr Flick 15 juli 2010 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 4870047)
Ik heb daar eens een tijdje gezeten lang geleden en toen ik uitgehaald werd voor paleis justitie of verhoor of bezoek kregen we altijd een naaktcontrole langs voor en langs achter. Toch had ik het gevonden om telkens mijn portie sigaretten en lucifers mee te smokkelen. Nooit betrapt geweest.

Die sigaretten smaakten dan toch wat raar ? ;-)

Mambo 15 juli 2010 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4870335)
Die sigaretten smaakten dan toch wat raar ? ;-)

Tot spijt van uw verbeelding...die sigaretten zaten nergens in.
En toch zie je ze niet bij een gewone naaktcontrole.

den dinges 15 juli 2010 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 4871732)
Tot spijt van uw verbeelding...die sigaretten zaten nergens in.
En toch zie je ze niet bij een gewone naaktcontrole.

Had je lang haar toens ?

Mambo 16 juli 2010 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4872062)
Had je lang haar toens ?

Neen ...
Niet in mijn haar, niet in mijn achterste, niet onder mijn voeten, niet in mijn handen...je kan gewoon naakt wijdbeens met je handen in de lucht (zoals een controle is) staan en toch zie je het niet.
Een kleine tip...je hebt een vleeskleurige elastiek nodig.

den dinges 16 juli 2010 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 4872386)
Neen ...
Niet in mijn haar, niet in mijn achterste, niet onder mijn voeten, niet in mijn handen...je kan gewoon naakt wijdbeens met je handen in de lucht (zoals een controle is) staan en toch zie je het niet.
Een kleine tip...je hebt een vleeskleurige elastiek nodig.

??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be