![]() |
Sex is des duivels
Om zulke onzin te verkondigen krijgt men in Ned subsidie.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je moet echt wel een groot gebrek aan fantasie hebben om dat niet in te zien. Zou dat door het lezen van de Koran komen ? |
Citaat:
|
Ja, er gaat natuurlijk niets boven een comparatieve studie...
|
Ik weet het...een boerka voor holigans!;-)
|
Je kan als moslim voor een klein halfuurtje trouwen, of voor een maand of zo...
ook een religieuze scheiding is een zeer makkelijke zaak misschien leidt dat wel tot "moreel verval" ? |
Citaat:
( legale prostitutie dus) niet toegestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verdelen van de mensheid in vakjes, om hen te discrimineren en te verdelen, gaat in tegen de Adamische solidariteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De voorwaarden moeten volledig voldaan zijn, anders geen mut'Cah. Hier volgen de belangrijkste (volgens de sjiitische Libanese jurist Mohsin Arwi): 1) de vrouw moet ofwel een weduwe ofwel een gescheidene zijn. 2) toestemming van beide partijen 3) toestemming van de voogd van de vrouw 4) tijd bepalen (kan 5 minuten of 50 jaar zijn) 5) huwelijksgeschenk (bepaald door de vrouw) 6) zorgen voor de vrouw; als ze zwanger wordt: voor de kosten van het kind opdraaien en de legale rechten van het kind erkennen en vervullen. Dit zijn culturele normen van klein groepjes binnen de sjiieten in Libanon, Irak en Iran. Sommige doen beroep op de geschiedenis van de islam (voor het verbieden van mut'Cah) om hun normen sjiietisch te rechtvaardigen. Indien we mut'Cah in Iran sociaal en historisch gaan onderzoeken dan weten we dat de Iraniërs dat niet doen, het is, in tegenstelling tot theorie, in de praktijk schaars tot quasi-not done. De meerderheid erkennen dat niet eens, noch sjieetisch noch cultureel. De Turkmenen, Koerden, Iraanse soennieten en arabisches sjiieten uit Ahvaz kennen dat niet. |
Citaat:
The barbarity of Sunni Islam http://www.clpl-india.com/somalia-an...i-islam-2.html http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-moskee.dhtml |
Religie is eerder des duivels, en zou met vuur en zwaard buiten de politiek moeten gehouden worden. Of het nu Islam, Hindoeïsme, Caesaropapisme, Christendom, Jodendom, etc... is. Religie hoort niet thuis in politiek!
|
Citaat:
Kun je eens in eigen woorden uitleggen waarom u de profeet Mohammed (vzmh) beschuldigd van gestoord en crimineel gedrag? Heeft de Profeet Mohammed dan een boek? Zoja, welk boek volgens u? Wat hebben uw artikels te maken met de Profeet Mohammed (vzmh)? Gaarne had ik een antwoord op deze vragen van U gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zeg ik ook niet. Maar ik persoonlijk vind vele sijitische daden verdorven. De manier hoe ze over Aicha of 'Oetman (RadiAllahoe 'anhoem) spreken daar krijg ik spontaan braakneigingen van. De verschillen tussen soennieten en sijieten zijn er veel maar 1 van de belangrijke is het feit dat ze de sahaba lasteren. Sijieten beschouwen deze sahaba als oneerbiedig, beschouwen hen als zondig en dat doen de aanhangers van Ahloe soennah niet. Door de sahaba te lasteren, lasteren ze eigenlijk ook de Boodschapper zelf en God's wijsheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be