Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Gemeenten weigeren overlast Marokkanen aan te pakken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141617)

Cdude 15 juli 2010 12:38

Gemeenten weigeren overlast Marokkanen aan te pakken

Tja, ook zij willen niet dweilen met de kraag open?
Citaat:

De overgrote meerderheid van gemeenten die ernstige overlast ervaren van Marokkaanse jongeren, weigert doelen te stellen om de problemen met de doelgroep aan te pakken.

Het Rijk en 22 gemeenten met veel Marokkaans-Nederlandse risicojongeren tekenden in juni vorig jaar een verklaring om samen de overlast aan te pakken.

In januari moesten de gemeenten hun plan van aanpak indienen en in april zouden prestatie-afspraken worden gemaakt. Nu blijkt dat 14 van de 22 gemeenten hieraan geen gehoor geven, schrijft dagblad Trouw donderdag.

Criminaliteit
Deze gemeenten weigeren streefcijfers vast te stellen over het terugdringen van criminaliteit, schooluitval en werkloosheid onder Marokkanen, ondanks het feit dat ze jaarlijks 7 miljoen euro krijgen om de overlast te bestrijden.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-te-pakken.htm

Sus Iratus 15 juli 2010 12:54

Tevens uit dat artikel:
Citaat:

Deze vage afspraak staat in schril contrast met de harde cijfers die in eerste instantie werden verwacht. Reden hiervoor is volgens het ministerie van Wonen, Wijken en Integratie dat in het verleden is gebleken dat men vaak 'te ambitieuze verwachtingen' koestert die in de praktijk 'toch niet worden gehaald'.
En maar blijven theelurken. En maar doorgaan met er nagenoeg ongehinderd nog meer naar hier laten komen.
In plaats van dat ze er eens rigoreus de bezem doorheen halen, stellen ze de doelen naar beneden bij.

En het dan schokkend vinden dat mensen op de PVV stemmen.

Vuvu Zela 15 juli 2010 12:59

Die 'stoute' gemeenten toch, die doen nu eens alles om hun eigen bevolking te pesten hé....

Heey, nog een lekker haat-topic!

Plezant, plezant, plezant!

suqar_7loe 15 juli 2010 13:03

Boeit dat ofzo, wat er in kaasland gebeurt? Zou jij u niet beter met uw eigen land bezig houden ja.

Raf 15 juli 2010 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4871065)
Tja, ook zij willen niet dweilen met de kraag open?

Is dat omwille van een speciale dress code voor onderhoudspersoneel of zo? ;-)

Vuvu Zela 15 juli 2010 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4871090)
Tevens uit dat artikel:

En maar blijven theelurken. En maar doorgaan met er nagenoeg ongehinderd nog meer naar hier laten komen.
In plaats van dat ze er eens rigoreus de bezem doorheen halen, stellen ze de doelen naar beneden bij.

En het dan schokkend vinden dat mensen op de PVV stemmen.

Die lekker niet in de regering komt! hihi

Cdude 15 juli 2010 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela (Bericht 4871098)
Die 'stoute' gemeenten toch, die doen nu eens alles om hun eigen bevolking te pesten hé....

Staat er iets in dat niet waar is misschien?
Er IS overlast.
Gemeenten komen overeen er iets aan te doen
Gemeenten krijgen extra subsidies
Gemeenten weigeren geld voor doel te gebruiken.

Waar lees jij de haat?(buiten je verbeelding)

Vuvu Zela 15 juli 2010 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4871108)
Staat er iets in dat niet waar is misschien?
Er IS overlast.
Gemeenten komen overeen er iets aan te doen
Gemeenten krijgen extra subsidies
Gemeenten weigeren geld voor doel te gebruiken.

Waar lees jij de haat?(buiten je verbeelding)

In de ogen van sommige mensen is alles 'overlast'....

Neem nou die zeilbotenrace nu in Antwerpen dat si toch 'overlast' en de Sinksenfoor.....

Al dat volk op de Meir.....

Cdude 15 juli 2010 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela (Bericht 4871109)
In de ogen van sommige mensen is alles 'overlast'....

Neem nou die zeilbotenrace nu in Antwerpen dat si toch 'overlast' en de Sinksenfoor.....

Al dat volk op de Meir.....

Tja, als je een plezierig evenement gaat vergelijken met misdaad door een bepaalde bevolkingsgroep:roll::roll::roll:

Misschien leef jij in een andere wereld/spreek je andere taal.

Vuvu Zela 15 juli 2010 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4871116)
Tja, als je een plezierig evenement gaat vergelijken met misdaad door een bepaalde bevolkingsgroep:roll::roll::roll:

Misschien leef jij in een andere wereld/spreek je andere taal.

Is werkloosheid een misdaad in Nederland?

Cdude 15 juli 2010 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela (Bericht 4871123)
Is geluidsoverlast een misdaad in Nederland?

Zoek "geluidsoverlast" in het rijtje.
Citaat:

Criminaliteit
Deze gemeenten weigeren streefcijfers vast te stellen over het terugdringen van criminaliteit, schooluitval en werkloosheid onder Marokkanen, ondanks het feit dat ze jaarlijks 7 miljoen euro krijgen om de overlast te bestrijden.

backfire 15 juli 2010 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vuvu Zela (Bericht 4871098)

Ik vraag me af waarom niet eens de moeite doet om over het specifieke probleem te antwoorden in plaats van dit af te doen al een haat-topic.
Ze gaan daar geen commissie oprichten als er geen overlast zou zijn. Als dan uiteindelijk blijkt dat er blijkbaar geen al te fameuze resultaten verwacht moeten worden van die gezamenlijke actie, dan weet je ook dat het probleem groot is.
Daar mag dan niets over gezegd worden? 't Is meteen haatspuierij?

Cdude 15 juli 2010 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4871189)
Ik vraag me af waarom niet eens de moeite doet om over het specifieke probleem te antwoorden in plaats van dit af te doen al een haat-topic.
Ze gaan daar geen commissie oprichten als er geen overlast zou zijn. Als dan uiteindelijk blijkt dat er blijkbaar geen al te fameuze resultaten verwacht moeten worden van die gezamenlijke actie, dan weet je ook dat het probleem groot is.

Ach, iedereen heeft zo zijn eigen manieren om de waarheid niet onder ogen te moeten zien. :roll:

Sus Iratus 15 juli 2010 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4871189)

Volgens Princesje, heuh, ik bedoel natuurlijk Vuvu Zela, de Afrikaanse roeptoeter, is elke kritische noot bij de multiculturele nachtmerrie al heel gauw haatspuierij.

Steve_M 15 juli 2010 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4871307)
Volgens Princesje, heuh, ik bedoel natuurlijk Vuvu Zela, de Afrikaanse roeptoeter, is elke kritische noot bij de multiculturele nachtmerrie al heel gauw haatspuierij.

Volgens mij hebben princesje en vuvu zela geen hol met elkaar te maken (zeer verschillende schrijfstijlen bijvoorbeeld). Je moet eens laten kijken naar je paranoïa, Sus, want je beschuldigingen (gisteren nog suqar - uh-huh) komen mij nogal belachelijk over.

Sus Iratus 15 juli 2010 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4871311)
Volgens mij hebben princesje en vuvu zela geen hol met elkaar te maken (zeer verschillende schrijfstijlen bijvoorbeeld). Je moet eens laten kijken naar je paranoïa, Sus, want je beschuldigingen (gisteren nog suqar - uh-huh) komen mij nogal belachelijk over.

Iedereen weet dat Suiker = Uh huh.

En Vuvudinges maakt precies dezelfde taal- en spelfouten als wijlen het princesje. Ze laat ditmaal alleen de hele gebruikelijke resem achterlijke smileys achterwege.

Steve_M 15 juli 2010 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4871334)

En Vuvudinges maakt precies dezelfde taal- en spelfouten als wijlen het princesje. Ze laat ditmaal alleen de hele gebruikelijke resem achterlijke smileys achterwege.

Nee, dat doet h/zij niet. De taalfouten van princesje waren wel van een andere orde. Uh-huh zit hier volgens mij onder een andere nick.

suqar_7loe 15 juli 2010 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4871334)

Bent u mij nu aan het beschuldigen? Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik en Uh huh 2 verschillende personen zijn.

alice 15 juli 2010 17:23

Citaat:

Tja, ook zij willen niet dweilen met de kraag open? http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-te-pakken.htm

Zolang je de ambtenarij subsidieert zonder meetbare resultaten te verwachten leidt dit tot dit soort toestanden, dat is in Antwerpen geen haar beter.
Rond die problemen ontstond een hele industrie, gesubsidieerd zonder ooit na te gaan wat die industrie meer levert dan gebakken lucht.

liberalist_NL 18 juli 2010 19:56

Citaat:

Tja, ook zij willen niet dweilen met de kraag open? http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Ne...-te-pakken.htm

Utrecht zal er ook wel bijhoren, met die ramp PvdA-burgemeester van een Aleid Wolfsen. Leeft nog steeds in een ''preventie-is-belangrijker-dan-aanpakken''-bubbel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be