Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wat dachten jullie van. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141653)

Princess Toadstool 16 juli 2010 15:20

Wat dachten jullie van.

Een voorstelforum :D

roger verhiest 16 juli 2010 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princess Toadstool (Bericht 4873034)
Een voorstelforum :D

Er zijn rubrieken genoeg op dit forum waar je ook voostellen kan doen...
Ik stel voor dat je na een aantal maanden eens de rol opneemt van "forummer van de week" (te vinden bij de koeiekes en de kalvekes)
dan sta je echt in het middelpunt van de belangstelling en kan je de grootste onzin verkondigen...

Princess Toadstool 16 juli 2010 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4873042)
Er zijn rubrieken genoeg op dit forum waar je ook voostellen kan doen...
Ik stel voor dat je na een aantal maanden eens de rol opneemt van "forummer van de week" (te vinden bij de koeiekes en de kalvekes)
dan sta je echt in het middelpunt van de belangstelling en kan je de grootste onzin verkondigen...

Ik bedoel dat mensen zichzelf kunnen voorstellen :w

Anna List 16 juli 2010 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princess Toadstool (Bericht 4873049)
Ik bedoel dat mensen zichzelf kunnen voorstellen :w

ge gaat er al meteen van uit dat er hier mensen zijn die u zouden willen leren kennen ...

Princess Toadstool 16 juli 2010 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4873053)
ge gaat er al meteen van uit dat er hier mensen zijn die u zouden willen leren kennen ...

Het is toch wel leuk om te weten waar iemand vandaan komt en wat zijn hobby's zijn enz ? Waarom denkt ge anders dat onzin.com zo cool is ?

roger verhiest 16 juli 2010 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Princess Toadstool (Bericht 4873059)
Het is toch wel leuk om te weten waar iemand vandaan komt en wat zijn hobby's zijn enz ? Waarom denkt ge anders dat onzin.com zo cool is ?

De meesten onder ons zijn hier anoniem, precies omwille van de onzin & het "politiek niet-correcte" vandaar dat de gortigheden door een moderatieteam aan banden gelegd wordt. Voor het onzinnige zijn er de bovidoj kaj bovinoj (kalfjes en koetjes)

Terwijl ik dit schrijf verwacht ik eigenlijk dat er een wakkere moderator al deze door jou gestarte draadjes naar dat forum aan het overbrengen is & als je het forumreglement er op naleest zou het bovendien kunnen dat je alreeds wat strafpunten krijgt en de eerste schreden zette naar het vreselijke bestaan van "banneling".

dit is een zeer regulier forum - je je ook naar virtuele gebieden begeven waar je je bandeloosheidverlangens kan botvieren...

Een Esperantocongres op 2nd life is zeer aanbevelenswaard...

Princess Toadstool 16 juli 2010 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4873077)
De meesten onder ons zijn hier anoniem, precies omwille van de onzin & het "politiek niet-correcte" vandaar dat de gortigheden door een moderatieteam aan banden gelegd wordt. Voor het onzinnige zijn er de bovidoj kaj bovinoj (kalfjes en koetjes)

Terwijl ik dit schrijf verwacht ik eigenlijk dat er een wakkere moderator al deze door jou gestarte draadjes naar dat forum aan het overbrengen is & als je het forumreglement er op naleest zou het bovendien kunnen dat je alreeds wat strafpunten krijgt en de eerste schreden zette naar het vreselijke bestaan van "banneling".

dit is een zeer regulier forum - je je ook naar virtuele gebieden begeven waar je je bandeloosheidverlangens kan botvieren...

Een Esperantocongres op 2nd life is zeer aanbevelenswaard...

Wajo, wat een taal XD Begreep er nix van edele heer.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be