![]() |
De laatste 21 juli viering !
Andere jaren vlucht ik op deze intrieste en artificeële zwarte hoogdag naar het buitenland om zo weinig mogelijk aan dit trieste spektakel van de wansmaak te worden blootgesteld.... het feest van het royalisme gehouden tot meerdere eer en glorie van enkele omhooggevallen en door het lot uit blauwbloedige moederschoten ontsproten bastaardkinderen van weet ik welke adelijke rang of stand.
Dit jaar echter ga ik in het land blijven teneinde een "évenement" zoals de "laatste in zijn soort" dè allerlatste 21 juliviering in het land der vlaamse slaven te kunnen ervaren.... de geschiedenisboekjes van de toekomst zullen dit gebeuren zeker vermelden..... Maar wat doen jullie op deze dag der treurnis......????? |
Minder kinderachtig doen dan jij.
|
Citaat:
Afijn, die dag is één gelijk een van de 363 anderen. |
Ik blijf gewoon in het land.
Buiten een paar extra Belgische vlaggen merk je er hier niets van. En naar de lakeien die het koninklijk gat likken op TV moet ik al zeker niet kijken. 21 juli is een dag zoals die 363 andere dagen van dit jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heel de dag Battlefield of GTA spelen 8-)
|
Citaat:
364 dagen (21 juli inbegrepen) en daar komt dan....... :cheer:11 juli bij:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En meestal heb ik alleen 'smorgens en 'avonds tijd om jullie te plezieren met mijn aanwezigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
(naar 't schijnt mailt Berten Bibber ook vaak zijn mails meerdere keren ...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be