Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Fabiola mag niet provoceren op 21 juli (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141720)

Antoon 19 juli 2010 10:37

Fabiola mag niet provoceren op 21 juli

Kan het nog belachelijker in Laeken?

:lol::lol::lol:

Citaat:

Koningin Fabiola krijgt ook dit jaar extra bescherming tijdens het defilé op 21 juli. Maar ze moet wel haar appel thuislaten. Veiligheidsdiensten nemen de bedreigingen aan het adres van de koningin ernstig en hebben daarom gevraagd om niet te provoceren, zoals op de nationale feestdag vorig jaar.

De weduwe van koning Boudewijn kreeg de jongste jaren tot vier keer toe ernstige doodsbedreigingen.

Iemand dreigde er mee haar te zullen neerschieten met een kruisboog. Fabiola haalde tijdens het defilé van vorig jaar bij wijze van grap een appel uit haar handtas (foto), verwijzend naar het verhaal van Willem Tell.

De veiligheidsdiensten konden daar absoluut niet om lachen. Daarom werd de koningin nu gevraagd om geen grapjes meer uit te halen.

Kogelwerend vest
Fabiola staat op de lijst van dertig bedreigde landgenoten die extra bescherming krijgen. De koningin zou geweigerd hebben een dun en onopvallend kogelwerend vest te dragen onder haar kleren.(GVA)

Jaani_Dushman 19 juli 2010 10:39

Laat dat mens eens doen wat ze wil.

Herr Flick 19 juli 2010 10:54

Haren designer kan misschien afkomen met een appel kapsel of een appel hoed ?

Ofwel nen tatoo van ne waalsen haan in hare nek,...

dat moet wel cool zijn... ;-)

backfire 19 juli 2010 11:15

De enige echte Lady Gaga.

Pericles 19 juli 2010 11:22

Ik vind haar kapsel al provocerend genoeg. :-D

Txiki 19 juli 2010 11:59

Een appelke... is dat ook al provocerend? Uiteraard niet, er is gewoon wat nood aan aandacht voor 21 juli en het koningshuis. Meer is daar niet aan.

Herr Flick 19 juli 2010 12:26

de belze secret service zal al vol ongeduld zitten wachten om hun helden te beschermen...

bij een editie van enkele jaren geleden, viel het zo hard op dat ik zowat alle "geheim" agenten in mijn buurt al geindentificeerd had nog voor de king en zijn gevolg aangekomen waren.

een van hen, had het model van een oost europese kogelstootster, dat was nog de gevaarlijkste van de 4 als ge het mij vraagt... hielden ze mij als ongetwijfeld "gekend" vlaams nationalist in de gaten ? hihi, wat een verspilling van middelen in dat geval.

Dat zal het wel niet geweest zijn, ze stonden braaf op wacht met hun oorkes goed zichtbaar en hun verstopt wapen, zag ook iedereen zitten,... amateurs...

Schelfie 19 juli 2010 12:59

Nu maakt Fabiola eens een grapje (en een enorm to the point, al zeg ik het zelf), is het weeral niet goed...
Sommigen zijn ook nooit tevreden.

Herr Flick 19 juli 2010 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 4877439)
Nu maakt Fabiola eens een grapje (en een enorm to the point, al zeg ik het zelf), is het weeral niet goed...

Ik zit al vol spanning af te wachten op haar volgende practical joke, ;-)

Derk de Tweede 19 juli 2010 13:48

Zsa Zsa...........................

Eigenzinnig 19 juli 2010 13:53

als ze wil vemoord worden moet ze den 21ste een koran vertrappelen..gegarandeerd succes..:-D

The Common Sense 19 juli 2010 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4877553)
als ze wil vemoord worden moet ze den 21ste een koran vertrappelen..gegarandeerd succes..:-D

:lol:

Snerror 19 juli 2010 14:00

Niemand gaat dat mens vermoorden, ze is al halfdood. Die doodsbedreigingen waren waarschijnlijk gewoon propaganda voor het koningshuis.

Jaani_Dushman 19 juli 2010 14:01

La Belgique heeft haar martelaar nodig, blijkbaar.

den dinges 19 juli 2010 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4877333)
Een appelke... is dat ook al provocerend? Uiteraard niet, er is gewoon wat nood aan aandacht voor 21 juli en het koningshuis. Meer is daar niet aan.

Best van al is er groot onweer, donder en bliksem op 21 juli, en dan moet ze met haar paraplu in de lucht op het midden van een groot plein gaan staan.8-)

den dinges 19 juli 2010 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 4877568)
Niemand gaat dat mens vermoorden, ze is al halfdood. Die doodsbedreigingen waren waarschijnlijk gewoon propaganda voor het koningshuis.

Als iemand haar dan omverschiet, word die dan beschuldigd van " halve moord " ? Wat is de straf daarop ? Kan je ervan af komen met een enkelband ?

den dinges 19 juli 2010 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie (Bericht 4877439)

Ik vind dat feitelijk ook wel grappig van haar.:-)

den dinges 19 juli 2010 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4877388)
de belze secret service zal al vol ongeduld zitten wachten om hun helden te beschermen...

bij een editie van enkele jaren geleden, viel het zo hard op dat ik zowat alle "geheim" agenten in mijn buurt al geindentificeerd had nog voor de king en zijn gevolg aangekomen waren.

een van hen, had het model van een oost europese kogelstootster, dat was nog de gevaarlijkste van de 4 als ge het mij vraagt... hielden ze mij als ongetwijfeld "gekend" vlaams nationalist in de gaten ? hihi, wat een verspilling van middelen in dat geval.

Dat zal het wel niet geweest zijn, ze stonden braaf op wacht met hun oorkes goed zichtbaar en hun verstopt wapen, zag ook iedereen zitten,... amateurs...

Die stonden er om de indruk te wekken die jij beschrijft: amateurs. Er zullen er ook wel " een paar " minder opvallende rondgelopen hebben, wees daar maar zeker van.

Snerror 19 juli 2010 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4877600)
Als iemand haar dan omverschiet, word die dan beschuldigd van " halve moord " ? Wat is de straf daarop ? Kan je ervan af komen met een enkelband ?

Nee, ik vrees dat ze dat niet erkennen in België. Anders had iemand haar al lang omvergelegd.

Sammael 19 juli 2010 14:38

Dat ze vlug het koningshuis afschaffen, dan hoeft die bende zeveraars die dag niet buiten te komen, laat staan dat ze speciale bescherming moeten krijgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be