![]() |
Fabiola mag niet provoceren op 21 juli
Kan het nog belachelijker in Laeken?
:lol::lol::lol: Citaat:
|
Laat dat mens eens doen wat ze wil.
|
Haren designer kan misschien afkomen met een appel kapsel of een appel hoed ?
Ofwel nen tatoo van ne waalsen haan in hare nek,... dat moet wel cool zijn... ;-) |
De enige echte Lady Gaga.
|
Ik vind haar kapsel al provocerend genoeg. :-D
|
Een appelke... is dat ook al provocerend? Uiteraard niet, er is gewoon wat nood aan aandacht voor 21 juli en het koningshuis. Meer is daar niet aan.
|
de belze secret service zal al vol ongeduld zitten wachten om hun helden te beschermen...
bij een editie van enkele jaren geleden, viel het zo hard op dat ik zowat alle "geheim" agenten in mijn buurt al geindentificeerd had nog voor de king en zijn gevolg aangekomen waren. een van hen, had het model van een oost europese kogelstootster, dat was nog de gevaarlijkste van de 4 als ge het mij vraagt... hielden ze mij als ongetwijfeld "gekend" vlaams nationalist in de gaten ? hihi, wat een verspilling van middelen in dat geval. Dat zal het wel niet geweest zijn, ze stonden braaf op wacht met hun oorkes goed zichtbaar en hun verstopt wapen, zag ook iedereen zitten,... amateurs... |
Nu maakt Fabiola eens een grapje (en een enorm to the point, al zeg ik het zelf), is het weeral niet goed...
Sommigen zijn ook nooit tevreden. |
Citaat:
|
Zsa Zsa...........................
|
als ze wil vemoord worden moet ze den 21ste een koran vertrappelen..gegarandeerd succes..:-D
|
Citaat:
|
Niemand gaat dat mens vermoorden, ze is al halfdood. Die doodsbedreigingen waren waarschijnlijk gewoon propaganda voor het koningshuis.
|
La Belgique heeft haar martelaar nodig, blijkbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze vlug het koningshuis afschaffen, dan hoeft die bende zeveraars die dag niet buiten te komen, laat staan dat ze speciale bescherming moeten krijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be