![]() |
"Jongeren" richten ravage aan op kerkhof
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100719_027
Wie doet er zoiets nu? Wie haalt het in godsnaam in zijn hoofd om op een kerkhof ravage aan te richten? Hebben die voor niets geen respect meer? Dat ze de doden ook al moeten lastig vallen? Zulke smeerlappen (sorry voor het grof taalgebruik) zorgen ervoor dat de mensen een vertekent beeld gaan hebben van de jeugd. Ik hoop echt dat, mochten ze die pipo's ooit oppakken ze een enorme boete MOETEN betalen, het aangerichte schade moeten herstellen en persoonlijk bij elk familielid waarvan er een graf geschonden is persoonlijk hun excuses aanbieden. Geen uitzonderingen! |
Ik vind dat ze al die graven bovendien mogen schoonmaken met nen tandenborstel, zittend op hun blote knieen.
Uiteraard mag de grafdelver van dienst ze trakteren op de meest wansmakelijke sadistische grapjes die hij maar kan verzinnen tijdens hun verblijf. Met grafschenners, geen compassie ! |
Als ze toch zo graag op het kerkhof liggen mogen ze anders ééns een nachtje in zo'n kist liggen of mogen ze iemand van hun familie opgraven en een kusje geven.
Het zijn beesten die zoiets doen. Ze zouden flink mogen betalen en 500 uur gemeenschapswerk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat ze niet meer intact zijn dat er voor hen geen respect meer moet opgebracht worden. |
Citaat:
Hoezo, niet voor het leven? Respect voor de pieren die het allemaal opkuisen hoor. |
Citaat:
|
Grafschennis behoort tot de allerlaagste daden waartoe iemand in staat kan zijn. De daders verdienen dan ook een fikse straf.
Hoe moet ik overigens dat 'jongeren' waarvan in de titel sprake is, interpreteren? De woordenboekdefinitie of toch eerder als politiek correct eufemisme voor u-weet-wel? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder gaat het om het onteren van de nagedachtenis van overledenen, T zijn gewoon laffe zeikerds die zo iets doen en die mogen daar serieus voor gestraft worden. Trouwens Cdude, mensen zoals u en ik gaan naar de hel, ... :twisted: daar is het veel gezelliger. |
Citaat:
|
Citaat:
Men aanbid niet de resten, maar gewoon de plaats waar de overledene ligt, die plaats wordt met eerbied en respect behandeld, waarom, wel ooit lig je er ook en misschien geven er wel mensen om u , die u dan misschien ook wel eens komen bezoeken, en het dan fijn zouden vinden als de steen die uw miezerige resten afsluit van de buitenlucht nog op zijn plaats ligt en er proper bij ligt. Voor mijn grootmoeder was dat bvb heel belangrijk, al tijdens haar leven toonde ze dat ook door het graf van haar dierbaren te verzorgen. Ik word al furieus als ik zie dat de rest van de familie er soms al eens zijn voeten aan durft vegen, laat staan dat er zo een dipshit iets aan zou mispeuteren. |
De Vandalen zouden hen beter meteen allemaal cremeren. Is hygiënischer.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be