![]() |
Britten betalen 4.100 euro 'terugkeerpremie' aan illegalen
Ook in Groot-britannië worden 'illegalen' gepamperd...zopas werd meegedeeld dat er al 80 miljoen pond is uitgedeeld aan illegalen om vrijwillig terug te keren..
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-er-zijn.dhtml Illegaal ergens verblijven is dus één van de weinige 'overtredingen' waarvoor je geld kan ontvangen..:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Soit eerst hebben de Britten alles leeggeroofd en nu zijn ze verwonderd dat de door hen verarmde mensen ook een deel van de (gestolen) koek willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als België mij een oprotpremie geeft vertrek ik ook meteen.
|
Citaat:
In dit geval ook toepasbaar op Nederland. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou inderdaad ook naar Duitsland trekken. Daar loont werken nog en zorgt de staat goed voor haar burgers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
On topic:
Compleet verkeerd signaal dat die Britten geven. Niet alleen maken ze misdaad lonend, maar dit zal ongetwijfeld ook een enorme aanzuigingskracht hebben zodra dit elders bekend wordt. Zo wordt het voor goudzoekers wel heel erg lonend om naar het Verenigd Koninkrijk te komen. Je komt eerst als legaal asieleiser binnen en krijgt onderdak, kleding en te eten en drinken, plus nog zakgeld, scholing, medische zorg etcetera. Word je toegelaten is dat fijn, wordt je asieleis niet ontvankelijk verklaard, verdwijn je gewoon in de illegaliteit. Vanwege het humane strafklimaat kun je je vervolgens van alles en nog wat veroorloven om snel op illegale wijze rijk te worden, en word je toevallig gepakt, kun je rekenen op korte straffen en intussen wederom een dak boven je hoofd, te eten en drinken, gratis scholing en medische hulp etcetera. En word je uiteindelijk dan toch nog uitgezet, krijg je een fijne zak geld mee naar huis. Een week later staat zo iemand weer gewoon op Heathrow natuurlijk. En anders zijn broer wel. |
Citaat:
Ik interpreteerde die :twisted:-smiley waarschijnlijk iets anders dan u die bedoeld had. Zelf had ik eerder een ";-)" of een ":-P" gebruikt. Dat lijkt mij toch iets duidelijker om aan te tonen dat het maar spielerei is en het niet meent. |
Citaat:
Citaat:
On-topic: Wat Sus in zijn vorige post schrijft klopt natuurlijk gedeeltelijk. Op die manier maak je uitwijzingen lucratief, wat niet echt het bedoelde signaal is. Verder vrees in dat liberalist_NL en kameleon naast die premie zullen grijpen: ik denk niet dat die van toepassing zal zijn op ingezetenen. |
Matig intelligent initiatief.....
Wie binnen wilt komt toch binnen, wie ze buitengooien komt toch terug.... Als men mensen kan overtuigen met geld om helemaal niet te komen en in land van herkomst met dat geld iets op te bouwen... De keerzijde van de medaille is natuurlijk dat mensen dat geld gaan incasseren en toch nog komen.... en dan is het natuurlijk dubbele kost! Enfin.... zolang op globaal vlak de rijkdom niet beter gaan verdelen is het dwijlen met de kraan open, maar dat is nog altijd goedkoper dan een eerlijkere wereldhandel op poten te zetten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be