![]() |
nummerplaten: FR 1 - VL 0
Zelfs voor de nummerplaten kunnen de VL hun zin niet doordrukken.
Terecht: alles blijft zoals het goed was. |
Citaat:
De hele hetze over de nummerplaten toont net aan in wat voor belachelijke patsstelling dit land zich bevindt. Maar laat ik je even genieten van deze mokerslag voor de Vlaamse identiteit. Het siddert en beeft van Ieper tot Bree. |
Citaat:
Gelukkig is het gebleven zoals het al altijd goed was. Ook voor B-H-V wil n-va veranderen want tot aan de kleine kieskringen geen echt probleem was; dus terug naar deze kleine kieskringen. |
Ik vind die nummerplaten geen duscussie waard.
Onze huidige plaat is erg herkenbaar t.o.v. de Nederlandse en de Luxemburgse platen, dat is eerder lelijke eenheidsworst. U moet eens zo'n zwart-gele plaat op uw auto schroeven en dan terugkomen. |
Citaat:
Maar allé, ik gun het je. Je kan je geen sterker symbool voorstellen van de krachtige eenheid van dit land. Ik moet hier trouwens Henri bijtreden: idiote discussie. |
Citaat:
triestig hoor, dat Belgisch racisme ... |
en nu ook nog amnestie geven aan de VL;
ongeveer iedereen is al overleden of vrij oud; maar toch zullen de VL tevreden zijn . nog zo'n symbolische discussie waar we dan van verlost zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veranderen om te veranderen, is onnozel. |
Kan er iemand mij nu eens uitleggen hoe een staatssecretaris dat kan beslissen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.829520 Tegelijkertijd blijf ik het vreemd vinden dat eerdere berichtgeving stelde dat die nummerplaten niet tot de lopende zaken behoren en nu plots Schouppe zijn zin mag doen daarmee. Dat klopt toch niet? |
Citaat:
Er lag op de ministerraad een vierkant negatief advies van de politie over deze kleurencombinatie voor, maar toch heeft ze het gehaald. Alle rationaliteit is zoek. Dit land is gewoon een mop geworden. L'union fait la farce - Eendracht maakt klucht. |
Citaat:
|
Men had beter een zwarte achtegrond genomen in plaats van dat wit. En fel gele letters en cijfers. Zijn de Vlaamse kleuren en toch is er een verschil met wat de Hollanders op hun auto-met-caravan hangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, geen gezever �* la Groot-Holland / Dietsland / Bourgondië /... aub. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be