![]() |
Mensen achter de telefoon
Die doen gewoon niks.
Die nemen nie op. Die lijden u rond. Die zeveren. Die weten niks. Die bellen nie terug. Die prutsen den helen dag aan hun dinges. En die worden daar voor betaald. Dat is niet goed. |
zijdde gij gebannen van de sexlijn ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen probleem om twee uur, nog plaats genoeg. (niet dus) Verwacht die trekker maar tegen 3 uur. (half zes) Het beste zijn de interne lijnen. "Ge belt gewoon 5478€56%£*55 en dan komt ge bij mij uit" Niet doen, want als dien mens juist aan het eten is komt ge bij de commissaris uit en van die toestanden. "Ja, is de Louis daar, ik draaide toch zijne nummer?" "Die is al naar huis." "Allez ik trek mijne plan wel" (ook naar huis, 20 minuten voor het einde van de shift) Ja zoon telefoon het is me wat. |
Citaat:
;-) |
Specifiek omwille van deze waarheid als een koe heeft onze dienst dus een VIP-IT-center...
Geen vragen stellen. Altijd springensklaar. |
Citaat:
Hoe lossen ze anders de problemen op zonder vragen te stellen? |
Citaat:
Welkom bij de klantendienst van ... Ter verbetering van onze diensten kan dit gesprek worden opgenomen ter verbetering van onzen diensten. Druk op 1 als je in het Frans wil worden bediend. Druk op 2 voor Nederlands. Druk op 3 voor Engels. Druk op 4 voor een andere keuze. *biep... drukt op 2 na de DTMF te hebben aangeschakeld* Druk op 1 als u een vraag heeft over onze rekeningen. Druk op 2 als u een vraag heeft over onze producten. Druk op 3 als u een technische storing ervaart. Druk op 4 voor andere vragen. *biep... drukt op 4 hopende dat DTMF nog ingeschakeld staat* Dank u voor uw wachten... we schakelen u meteen door naar een medewerker. *biep... een half uur Die Blaue Donau in prachtige op 3400 Hz afgesneden telefoonkwaliteit* *biep biep biep*... de lijn wordt opgehangen. Waarom is onduidelijk. Herproberen dus.... Ik koop niet voor niets nog headsets voor mijn telefoon. :evil: Dan kan ik tenminste iets met mijn leven doen terwijl ik wacht op helldesks. |
Citaat:
Gisteren IMEA gebeld. Niet eens 10sec moeten wachten, onmiddelijk correct doorverbonden EN geholpen als nooit voorheen. Ik geef het niet makkelijk maar 9/10 voor hun helpdesk(geen 10 want Sofie had een zwoar Gaaants accent):-o |
Citaat:
|
Citaat:
* biep... al onze operatoren zijn in gesprek bespaard is gebleven? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be