![]() |
Is het echt een goed idee van vijanden te maken ...?
"Ga terug naar je eigen land." Ok, maar je weet zelf ook wel dat dit verkeerd uitdraait voor de Belgen in het buitenland. Het is toch echt niet leuk dat iemand zich dat herinnert, toch?
Morgen is het de nationale Belgische feestdag, en de Belgen hebben hier een feesttent georganiseerd. Je weet toch wat wij gaan doen? Wij gaan de feestgelegenheid grondig verstoren en in de feesttent roepen: Ga nu eens zelf terug naar je eigen land! Op de plaatselijke politie kan je natuurlijk best niet teveel rekenen, want die hebben we ondertussen allemaal omgekocht, om de andere kant uit te kijken. Als dat geen oog om oog, tand om tand is, dan weet ik het ook niet meer! :-) |
Waar is hier?
|
Zitten er nu ook al koloniaalnegers op dit forum? Het loopt verdekke de spuigaten uit.
|
Citaat:
Of mag uw mamma niet buiten?;-) |
Citaat:
Veldervaring Alice???:-D |
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.
Het is totaal onlogisch om vreemden hier te weren en dan zelf op vakantie te gaan naar diezelfde landen. Sommigen van mijn landgenoten zijn inderdaad nogal kortzichtig en oordelen met twee maten en gewichten. |
Citaat:
|
Citaat:
In de toeristische islamstreken plooit men dubbel om de toerist terwille te zijn..geen enggeestige principes daar.. |
Citaat:
Ik ken veel meer autochtone misbruikers dan allochtone. Als je er voor zorgt dat het systeem niet meer kan worden misbruikt, heb je er dan nog problemen mee dat de mensen naar hier komen? |
Citaat:
|
Citaat:
Een Vlaming die een sociale woning wil moet aantonen geen eigendommen te hebben. Een autochtoon moet dat ook, maar of hij nog ene huis heeft stana in Marokko zijn gegevens waar gen toegang tot is, dus kan een allochtoon met eigendom wel en een Vlaming geen sociale woning krijgen , ookal pleegt de allochtoon wel sociale fraude door het niet op te geven; Hoeveel zijn er zo denkt u??? mogen we eisen dat Marokko die gegevens vrijgeeft en anders de sociale woning weigeren? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar er zijn bog tekenen van discriminatie hoor, denk maar aan de huisbezoeken van de VDAB specifiek bij allochtonen om hen aan een baan te helpen! |
Citaat:
Kijk, zoals al eerder gezegd weet ik dat er een correlatie bestaat in de cijfers, maar geen aantoonbaar verband tussen afkomst en gedrag. Pak de misbruiken aan zonder racisme, noch in de ene, noch in de andere kant en je hebt mijn stem. Pak de vreemdelingen aan en je valt onder de noemer racist. |
Citaat:
|
Citaat:
U gotta be fucking joking dude. :roll::twisted::roll: Krijg ik ook wat van die poeier? Lijkt mij dat je er compleet mee van de wereld geraakt:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij ge cijfers hebt die wel aantonen dat er een verband is tussen afkomst en gedrag? Let op: een oorzakelijk verband, geen correlatie hé ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be