Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Joodse 'verkracht' door Palestijn (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141809)

Cdude 21 juli 2010 13:05

Joodse 'verkracht' door Palestijn

Hoe racistisch kan je zijn?
Citaat:

Een Israëlische rechtbank heeft een Palestijnse man veroordeeld tot achttien maanden cel wegens verkrachting, nadat hij seks had gehad met een Joodse vrouw. De man had de vrouw verteld dat ook hij Joods was.

Dat de man is veroordeeld voor verkrachting is opmerkelijk, omdat de vrouw instemde met de seks. Volgens de rechtbank gaat het dan ook niet om een "klassieke verkrachting met geweld", maar wel om "verkrachting door misleiding". De vrouw heeft onterecht gedacht een "serieuze romantische relatie" met de Palestijn aan te kunnen knopen.

Arabieren klagen in Israël geregeld over discriminatie. Volgens de liberale Israëlische commentator Gideon Levy zou een Joodse man die doet alsof hij moslim is en seks heeft met een moslima, ,,vanzelfsprekend'' niet worden veroordeeld wegens verkrachting.

Ivan47 21 juli 2010 13:25

Deze bericht is reeds gepost op: http://forum.politics.be/showthread....09#post4881409 en dit zijn de antwoorden:

Geplaatst door Francientje

Me dunkt dat je voor échte verkrachting wel meer krijgt dan achttien maanden cel. Maar net zo goed was dit een vorm van verkrachting. De vrouw was uit op een serieuze relatie. De man alleen op een vluggertje, onder valse voorwendsels.

Als een Jood dat met een moslimvrouw had geprobeerd? In een moslimland? de Jood dood. De vrouw waarschijnlijk ook.

De man in dit geval kreeg wat hij verdiende.

Geplaatst door den dinges

Inderdaad. In een islamietisch land is het al genoeg om jood te zijn om gelyncht te worden, en voor een vrouw om met iemand naar bed te gaan buiten het huwelijk om dood gestenigd te worden.

Maar een jood die het met een moslima doet, ik durf me niet voorstellen wat die 2 te wachten staat !!!

Cdude 21 juli 2010 13:27

Citaat:

@Moderator
Hoe kan hier geciteerd worden zonder origineel?

Verder is dit natuurlijk onzin. In een zogenaamde seculiere staat kan sex met toestemming tussen 2 volwassenen nooit strafbaar zijn.

Hét bewijs dat Isreal bestuurd wordt door religieuze gekken.

lollysticky 21 juli 2010 13:32

wacht.... die vrouw had dus seks met instemming met een palestijn...

en volgens de rechtstaat Israël kan dit dus alleen 'omdat die palestijn die joodse vrouw heeft misleid' ?

je met het ze nageven die joden; ze kunnen fantaseren he :)

Cdude 21 juli 2010 13:46

(het valt me op hoe snel er wordt gereageerd door de Hasbara zodra er ook maar één nagatief woord over Israel verschijnt ) :hitler:

Sus Iratus 21 juli 2010 14:17

Uiterst bizarre gerechtelijke uitspraak een rechtsstaat niet waardig. Vrijwillig instemmen = vrijwillig instemmen, serieuze relatie vs. vluggertje willen of niet.

Wat dat betreft heeft die vrouw natuurlijk pech. Van haar geloof moeten mannen immers óók genitiaal gemutileerd zijn, wat het onderscheid maken tussen een joodse en islamitische snikkel natuurlijk bijzonder moeilijk maakt. Was ze bijvoorbeeld atheïst of christelijk geweest, dan had ze nog nee kunnen zeggen op het ogenblik dat die kerel zijn broek liet zakken en zijn klok- en hamerspel aan haar toonde. Maar dit terzijde.

Kallikles 21 juli 2010 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4882102)
Uiterst bizarre gerechtelijke uitspraak een rechtsstaat niet waardig. Vrijwillig instemmen = vrijwillig instemmen, serieuze relatie vs. vluggertje willen of niet.

Wat dat betreft heeft die vrouw natuurlijk pech. Van haar geloof moeten mannen immers óók genitiaal gemutileerd zijn, wat het onderscheid maken tussen een joodse en islamitische snikkel natuurlijk bijzonder moeilijk maakt. Was ze bijvoorbeeld atheïst of christelijk geweest, dan had ze nog nee kunnen zeggen op het ogenblik dat die kerel zijn broek liet zakken en zijn klok- en hamerspel aan haar toonde. Maar dit terzijde.

Het is in Europa weinig geweten, maar in de VS en sommige andere Angelsaksische landen zijn ook vele Christelijke en atheïstische mannen besneden hoor.

Cdude 21 juli 2010 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4882123)
Het is in Europa weinig geweten, maar in de VS en sommige andere Angelsaksische landen zijn ook vele Christelijke en atheïstische mannen besneden hoor.

Het zou "zogezegd" hygiënischer zijn.
Ik noem het verminking.

The Common Sense 21 juli 2010 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4882206)
Het zou "zogezegd" hygiënischer zijn.
Ik noem het verminking.

Hoe zijn ze eigenlijk toch maar op het idee gekomen? Ooit moet er toch �*emand mee begonnen zijn? :-o Hey Henkie, vind je 't ok als ik even een stukje afsnij? :lol:

Cdude 21 juli 2010 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4882671)
Hoe zijn ze eigenlijk toch maar op het idee gekomen? Ooit moet er toch �*emand mee begonnen zijn? :-o Hey Henkie, vind je 't ok als ik even een stukje afsnij? :lol:

Citaat:

Male circumcision is the removal of some or all of the foreskin (prepuce) from the penis.[1] The word "circumcision" comes from Latin circum (meaning "around") and cædere (meaning "to cut"). Early depictions of circumcision are found in cave paintings and Ancient Egyptian tombs, though some pictures are open to interpretation.[2][3][4] Religious male circumcision is considered a commandment from God in Judaism.[5] In Islam, though not discussed in the Qur'an, male circumcision is widely practised and most often considered to be a sunnah.[6]

den dinges 21 juli 2010 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4881990)
(het valt me op hoe snel er wordt gereageerd door de Hasbara zodra er ook maar één nagatief woord over Israel verschijnt ) :hitler:

Wie maakt gij hier uit voor " hasbara "? Wat is dat voor iets ?

Cdude 21 juli 2010 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4882719)
Wie maakt gij hier uit voor " hasbara "? Wat is dat voor iets ?

Als je niet weet wat het is, hoe weet je dan dat ik iemand "uitmaak voor" ?

den dinges 21 juli 2010 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 4882123)

Fimosis.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fimosis

den dinges 21 juli 2010 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4882725)
Als je niet weet wat het is, hoe weet je dan dat ik iemand "uitmaak voor" ?

Het lijkt me, wanneer jij dit woord gebruikt ( dat gebeurd vaak ), het niet als compliment gebruikt word. Of vergis ik me ? Hou je van hasbara's ? Bewonder en respecteer je hen ? Allee, wat is dat voor iets ?:-)

den dinges 21 juli 2010 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense (Bericht 4882671)

Als je in zo een snikhete zandbak woont, en niet altijd over water beschikt om je lul te wassen, is dat anders wel practisch als je besneden bent. Er kan geen vuil onder het velletje gaan zitten om daar infectie's te veroorzaken. Vroeger jaren - en zelfs vandaag in sommige landen waar geen medicamenten vorhanden zijn- kon je van een doodgewone infectie sterven. Deze wereldse redenen worden dan in een religieus pakje gestoken omdat de mensen er beter naar luisteren als het bevel van god himself komt...

Cdude 21 juli 2010 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4882734)
Het lijkt me, wanneer jij dit woord gebruikt ( dat gebeurd vaak ), het niet als compliment gebruikt word. Of vergis ik me ? Hou je van hasbara's ? Bewonder en respecteer je hen ? Allee, wat is dat voor iets ?:-)

Zoek het op. Staat in wiki

Cdude 21 juli 2010 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4882746)
Als je in zo een snikhete zandbak woont, en niet altijd over water beschikt om je lul te wassen, is dat anders wel practisch als je besneden bent. Er kan geen vuil onder het velletje gaan zitten om daar infectie's te veroorzaken. Vroeger jaren - en zelfs vandaag in sommige landen waar geen medicamenten vorhanden zijn- kon je van een doodgewone infectie sterven. Deze wereldse redenen worden dan in een religieus pakje gestoken omdat de mensen er beter naar luisteren als het bevel van god himself komt...

Dikke zever. Nog nooit van smegma gehoord?
Een mens moet dagelijks drinken dus zonder water geen leven.

D'ARTOIS 21 juli 2010 20:00

Een ladderzat verhaal. Erg tendentieus en laat zien dat deze 'spijtoptante' per se haar gram wilde halen. Zo lijkt het althans. Aangezien we het complete verhaal niet kennen zou ik zeggen 'ook al wip je nog zo snel, de waarheid achterhaalt je wel.'

den dinges 22 juli 2010 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4882767)
Dikke zever. Nog nooit van smegma gehoord?
Een mens moet dagelijks drinken dus zonder water geen leven.

Om te voorkomen dat de smegma zich ophoopt onder de voorhuid, mogelijk vermengd met stof en zand als je in de woestijn leeft, en daar begint te stinken en infecteert, moet je je geregeld wassen. Maar indien je water te kort komt, hou je het beetje dat je hebt liever bij om het te drinken dan je er mee te wassen.
In zulke situatie is het best practisch om besneden te zijn, zoals ik reeds uitlegde, maar blijkbaar heb jij gedetailleerde uitleg nodig, anders is het te moeilijk om te begrijpen precies...:roll:

Cdude 22 juli 2010 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4883362)
Om te voorkomen dat de smegma zich ophoopt onder de voorhuid, mogelijk vermengd met stof en zand als je in de woestijn leeft, en daar begint te stinken en infecteert, moet je je geregeld wassen. Maar indien je water te kort komt, hou je het beetje dat je hebt liever bij om het te drinken dan je er mee te wassen.
In zulke situatie is het best practisch om besneden te zijn, zoals ik reeds uitlegde, maar blijkbaar heb jij gedetailleerde uitleg nodig, anders is het te moeilijk om te begrijpen precies...:roll:

Een besneden penis reinigt zichzelf en produceert geen smegma?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be