![]() |
De dochter van amerikaans presidentskandidaat Kerry is in cannes verschenen in een zwarte doorkijkjurk.
Amerikaanse kranten waren vol verontwaardiging. Zijn ze ginder echt zo achterlijk dat dat een verkiezingsthema kan worden dat de stemkeuze beïnvloedt, of liggen de mensen daar -zoals ik hoop- toch niet wakker van? |
|
Groot gelijk
Een affrond voor de vs, zo'n lelijk mens halfnaakt naar daar zenden. |
Daar had ik het dan ook niet over he. :wink:
|
waarom zenden wij freya, anissa zo niet eens naar Cannes :roll:
|
Citaat:
|
Daan we die kledingstukken ginder promoten ?
Of doorkijk-bourka's ? |
![]() Jongens wat een lelijke vrouw. Een remedie tegen seks. |
Citaat:
|
Dan nog van die hangtetten die ge naar achter moet smijten om er niet over te vallen
Normaal begint dat vanaf 60 :mrgreen: |
Citaat:
Ik zou graag Margriet Hermans eens willen zien in zo nen outfit! :lol: |
maar een ding is zeker, liever een president die zijn broek niet kan ophouden, of een waar zijn dochter met haar tetten bloot loopt dan Bush
|
Citaat:
|
Ik weet niet, ik ken lelijkere vrouwen die openbaar meer laten zien.
Snapt niemand dat dit meer een mediastunt is, en een teken dat de ketchup meer tolerant is in tegenstelling tot de huidige bijbelbijters? Janet Jackson, een ouwe doos, krijgt het voor elkaar door per ongeluk 1 bedekte tepel te laten zien dat een heel land gecensureerd word.Maar deze jongedame lacht er blijkbaar hard mee. Bof, het gaat Kerry stemmen kosten, of de VS kiezers zouden eens moeten beseffen hoe hypocriet ze wel bezig zijn.Dan levert dit stemmen op. Mij maakt het niet veel uit, ik probeer me voor te stellen welke Belgische politicus een dochter heeft die soortgelijke kledij kan dragen met een even grote glimlach. |
Een model krijgt $ 2.000.000 om met zo'n niemandalletje over de catwalk te kronkelen. Ik zie daar geen verontwaardigde krantenberichten over verschijnen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, ik krijg alleen maar slechte voorbeelden.
Welke Belgische politicus heeft een dochter in doorkijkjurk, die geen braakneigingen bij mij opwekt? |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be