![]() |
Vrouwen en hun vagina's
Het zou idioot zijn om over mannen en hun vagina's te schrijven. Dus schrijven we maar over vrouwen en hun vagina's.
Terzake. Vrouwen en hun vagina's. Die vagina's worden door vrouwen dikwijls heel goed verzorgd. Mijn vraag, hoeveel middeltjes smeert, sprayt, spuit, giet, wrijft de gemiddelde vrouw op, in, rond haar vagina? Ik heb niks tegen vrouwen en/of hun vagina's hoor. Ik zoek, eh, investeringsmogelijkheden. Da's alles. |
Citaat:
Een vagina is zelfreinigend dus je blijft er best verre van weg van alle middeltjes. Een gezonde poes stinkt niet. |
Zijde gij nie een beeteke gefrustreerd of zo, ... ?
|
Helemaal niet. Zoals ik al zei, ik ben enkel op zoek naar investeringsmogelijkheden.
De markt voor kutmiddeltjes is een miljardenmarkt. Maar ik ken ze nog niet zo goed. Ik begin ze amper te ontdekken. Ik zoek meer info. |
Citaat:
|
Hahahahaha, zieke C2C.
|
gewoon, water en evt. wat van die ph-geschikte zeepkes.
djeez. :| |
Citaat:
http://www.mytvblog.org/?p=2437 |
![]() |
Citaat:
Nog effe dieper graven, dan komen we uit bij een hele reeks middeltjes. Dames en heren, het gaat hier wel degelijk om een echt gat in de markt. |
Die van ons gebruikt Lactacyd.
|
De "upside down sprayflacon" vraagt om nieuwe design-interventies. Moet een productontwikkelaar op gezet worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net alsof je zou zeggen dat je Sperti gebruikt :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
heb geen weet van andere middeltjes zenne. die zijn ook helemaal niet nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be