![]() |
Is dit kwetsend voor moslims ?
|
Zolang ze maar goed beseffen dat , gezien het grote aantal varkenskwekerijen, ze vast en zeker ook lucht in ademen die uit het achterste van een varken kwam
|
Het ergste aan deze zaak is nog wel dat degene die om verwijdering van deze varkenskunst vroeg, zelf niet eens moslim is.
En dat die polikliniek nog op het achterlijke voorstel is ingegaan ook, is echt onvoorstelbaar. Dit soort debiele dhimmitude is om van te kotsen. |
Mensen maken een drama om een schilderij, indrukwekkend.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn banken die spaarvarkentjes voor de kinderen bannen. Kan ook schokkend zijn voor tere kinderzieltjes of die van hun ouders.
Nog even en de hangbuikzwijntjes in kinderboerderijen worden afgevoerd. Zo: ![]() |
klopt Cdude, in de islam is een varken een onrein dier maar feit blijft, dat ook het varken een schepsel is en een dier is gelijk een ander.
Waar mensen zich druk om maken, niet te geloven. |
Citaat:
(de echte reden is natuurlijk macht. Zo kom je in de pers op voor de moslims en dat levert weer stemmen op.) |
Het zijn jullie die je er druk in maken...
Niet de Moslims! Kwam de vraag van een Moslim? De kop van het artikel op FOK is trouwens fout! Wie zoekt eigenlijk de problemen..... Wie start een Moslim-haat topic op? |
Citaat:
Love and peace bro' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik noem de schilderijen van de Nederlandse kunstenares Ellen Vroegh. Die moesten wel weg na klachten van moslims, omdat hier enige vrouwelijke vormen op te zien waren: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met als enige doel: haat zaaien! |
Citaat:
Kunt u daar nog een inhoudelijke reactie op geven of beperkt uw oeuvre zich tot hééél af en toe te pas, doch meestal te onpas, roeptoeteren dat iets haatzaaiend zou zijn? Hoe dan ook, vooralsnog heb ik de stellige indruk dat u uw forumnaam alle eer aandoet: Een vuvuzela is immers een nietszeggend instrument dat op schelle en monotone wijze alles en iedereen tracht te overstemmen. Lawaai maken om het lawaai maken, zeg maar. |
Citaat:
Haat zaaien is leugens verkopen. De feiten hier geportretteerd zijn (dagelijkse)realiteit. |
Citaat:
Ben jij zo'n straal bezopen idioot die met jouw nick voor en na een voetbalmatch de stoere loopt uit te hangen ofzo? Hoop het alvast niet al was het voor jezelf. Het is geen gezeur; het is nu gewoon eenmaal de realiteit. Denk dan ook dat jij liever kiest om voor bepaalde dingen blind te zijn dan. Ik wil je niet persoonlijk aanvallen ,laat me duidelijk zijn, maar je enkel wijzen op iets. Dat iets is het feit dat iedereeen zelf haat zaait of niet en dat topics op zich of de dingen onder ogen zien iets anders is dan haat zaaien. Dat wordt gemakkelijkheidshalve zo genoemd omdat het dingen belicht die het daglicht schuwen of die men niet wil zien in dat licht. Meer is dat niet. |
Is trouwens weer een uitgelezen voorbeeld van hoe triest het hele gedoe is: politieke correctheid wordt nog onze dood.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be