![]() |
Leve België! Leve de Koning!
|
En dit in K&K... :-(
|
Toen bekend werd dat Flahaut kamervoorzitter ging worden, wilde ik daarover een thread in k&k opstarten.
Maar toen dacht ik aan Txiki, en durfde ik niet meer. :( |
Citaat:
|
Maar geef toe, toch een heerlijk filmpje?
|
Citaat:
|
Deze Vlamingen worden hier dus opgevoerd als slechte Vlamingen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een mmmooie vrouw he Sire.. een mmooie vrouw.
Hahahahaha Ik heb het al 4 keer bekeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dure Kermis, maar toch goed gelachen :-)
En dacht dat het plebs de hoogheden niet mocht aanspreken? |
Er was wel zeer goeie ambiance gisteravond in Brussel voor 21 Juli. Iets anders dan de gefrustreerde Vlamingen die liever hier over België zeveren.;-)
|
Citaat:
een nieuw job 5 full times gezocht Konings toejuicher, ... U dient in het bezit te zijn van een rijbewijs B Elke dag krijgt u het programma van zijne koninklijke laagheid toegestuurd Alwaar u onder bescherming van de securitate, interessante vragen zult stellen, Bloemen zult overhandigen aan dolce paula De roi toejuichen Barema van federaal ambtenaar extra legale voordelen, : Firmawagen Bloemenbudget verse drapau`s een abonnement op storry en andere "vakliteratuur" |
Citaat:
|
Citaat:
|
er mag ook al eens gekotst worden af en toe. ook in k&k.
|
Ik heb trouwens al Vlamingen ontmoet die me zeiden dat ze liever de Franstaligen dan de Vlamingen hadden. En ze gaven onmiddellijk uitleg : ze erkennen zich helemaal niet in die groeiende Vlaams-Nationalisme, in die groeiende blinde haat vanuit een zekere Vlaanderen tegenover de Franstaligen. Ze vinden de Franstaligen toffer, opener tegenover de anderen dan de Vlamingen. En ik begrijp totaal hun standpunt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be