![]() |
spaargeld
"De"belg heeft +-65000euro op zijn spaarrekening in totaal voor belgie
730miljard de staat is op zoek naar 22miljard dit is 3% van het spaargeld Ik ben direct bereid om 3% van mij spaargeld af te staan |
Citaat:
|
Goe zot..
|
Citaat:
;-) |
spaargeld
U begrijpt het niet
Ik heb geen 65000euro |
Citaat:
Het toont nogmaals aan hoe "tendensieus" sommige berichtgeving is...."de belg heeft 65000€ " Zoals Toon Hermans ooit eens vertelde van een neef van hem die verdronken was in een rivier van gemiddeld 1 meter diep ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze het geld eens elders gaan zoeken.
Hotelkamers voor Fedasil. Dwangsommen tegen Fedasil, de luchthavens,... Stop die bovengenoemde onzin eens en laat de overheid werken. |
spaargeld
Ze beginnen met het rondstrooien van berichten dat "de belg" het zo goed heeft
om daarna een reden te hebben om het af te romen spijtig genoeg zal het weer komen van de werkende bevolking |
Is 65000 euro aan privé kapitaal per persoon ni een beetje weinig??
|
spaargeld
Ik was mis het was 67000euro per persoon
per gezin was het 157000euro |
Citaat:
|
blijkbaar behoord u tot betere bevolking
3% van uw spaargeld zult u nauwelijks voelen Maar als 22miljard word afgewenteld op de werkende bevolking????? |
Ik had het al langer vermoed: wanneer gaan ze excuses proberen te bedenken om aan ons spaargeld te zitten?
Het is zoiets van: ik heb voor 5.000 euro schulden gemaakt en ik kan deze niet betalen, maar mijn buurman heeft 50.000 euro: hoe kan ik het moreel gaan rechtvaardigen dat hij die 5.000 euro schulden in mijn plaats betaalt? ==> we gaan wat zitten zeveren dat hij rijk genoeg is en dat hij solidair moet zijn en als hij niet betaalt is het een egoïst. |
Als ik wat wil bijverdienen word ik belast aan 45 tot 50%
waarom word jij dan maar belast aan 10 tot 25% terwijl je er niet voor moet werken |
Citaat:
Maar het zal wel de ganse bevolking zijn die er voor moet opdraaien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be