Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ldd'ers richten nieuwe partij op. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141862)

dominatrix 23 juli 2010 09:17

Ldd'ers richten nieuwe partij op.

Nog een partijtje erbij in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Het kan niet op hier in Vlaanderen. Binnenkort heeft iedereen gedreven door het individualisme van menig medemens zijn eigen persoonlijke partij.

http://www.hbvl.be/limburg/ex-ldd-er...se-partij.aspx

plakker 23 juli 2010 10:26

rechts-liberaal-sociaal :roll:

Beetje vanalles dus, kwestie van elke kant wat stemmetjes te kunnen krijgen.
We zullen zien wat deze zijtak van het misbaksel LDD, zal doen, al ziet 't er niet echt goed uit.

Henri1 23 juli 2010 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4885614)
Nog een partijtje erbij in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2012. Het kan niet op hier in Vlaanderen. Binnenkort heeft iedereen gedreven door het individualisme van menig medemens zijn eigen persoonlijke partij.

http://www.hbvl.be/limburg/ex-ldd-er...se-partij.aspx

Wacht maar tot het Vlaams Belang uiteenvalt.

backfire 23 juli 2010 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4885823)
Wacht maar tot het Vlaams Belang uiteenvalt.

Er zit alleszins een coup aan te komen. Zal nog even duren, maar ze komt.

dominatrix 23 juli 2010 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4885823)
Wacht maar...

... hierzie onze forumspammer. Zou een ramp zijn voor U, gij kunt niet eens op iets antwoorden zonder ons erbij te betrekken. Wij zijn Uw leven, gij ademt gewoon VB.

Maak U trouwens geen zorgen: Wat er ook gebeuren zal, Uw land is er al zo erg aan toe dat het alleen een kwestie van tijd is voor het als een pudding in elkaar zakt. In naam van onze Vlaamse welvaart kunnen we er beter vaart achter zetten, daarom zal er altijd een vb blijven bestaan. De ene keer wat korter bij de 10% de andere keer weer bij de 20. Maar hetgeen uiteindelijk echt zal sneuvelen is Belziek.

Mensen met Uw mening hebben al gekozen; Vlaanderen zal mee ten onder gaan met Belziek.

dominatrix 23 juli 2010 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 4885716)

We zullen zien wat deze zijtak van het misbaksel LDD, zal doen, al ziet 't er niet echt goed uit.

Klopt. Van de notie 'Vlaanderen' echter geen spoor...

Henri1 23 juli 2010 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4885908)
... hierzie onze forumspammer. Zou een ramp zijn voor U, gij kunt niet eens op iets antwoorden zonder ons erbij te betrekken. Wij zijn Uw leven, gij ademt gewoon VB.

Maak U trouwens geen zorgen: Wat er ook gebeuren zal, Uw land is er al zo erg aan toe dat het alleen een kwestie van tijd is voor het als een pudding in elkaar zakt. In naam van onze Vlaamse welvaart kunnen we er beter vaart achter zetten, daarom zal er altijd een vb blijven bestaan. De ene keer wat korter bij de 10% de andere keer weer bij de 20. Maar hetgeen uiteindelijk echt zal sneuvelen is Belziek.

Mensen met Uw mening hebben al gekozen; Vlaanderen zal mee ten onder gaan met Belziek.

U mag zich naar hartelust uitleven op het N-VA en LDD ?

dominatrix 23 juli 2010 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4885968)
U mag zich naar hartelust uitleven op het N-VA en LDD ?

Het is alleszins niet mijn obsessie, toch niet in die mate dat ik niet in staat ben tot on-topic discussies. 'En contraire' dus, om het in Uw taal te verduidelijken.

Henri1 23 juli 2010 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4885988)
Het is alleszins niet mijn obsessie, toch niet in die mate dat ik niet in staat ben tot on-topic discussies. 'En contraire' dus, om het in Uw taal te verduidelijken.

Kijk, ook u kunt er wellicht niet naastkijken dat het VB aan het spartelen is voor zijn bestaan.
Alleen opperhoofd Filip doet alsof er niets aan de hand is.
Er is een ware leegloop aan de gang, zelfs terwijl we spreken....

Dat het VB gaat uitéénspatten is niet de vraag, de vraag is wel wanneer ?

backfire 23 juli 2010 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4886005)
Kijk, ook u kunt er wellicht niet naastkijken dat het VB aan het spartelen is voor zijn bestaan.

Uitéénspatten (sic) denk ik niet, wel zich terugtrekken tot haar rabiate essentie. En da's maar goed ook. De standpunten zullen duidelijk zijn. Het cordon evenzeer.

:cheer: democratie :cheer:

Henri1 23 juli 2010 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4886014)
Uitéénspatten (sic) denk ik niet, wel zich terugtrekken tot haar rabiate essentie. En da's maar goed ook. De standpunten zullen duidelijk zijn. Het cordon evenzeer.

Dus terug naar de éénmansfraktie alla Karel Dillen.

Thats fine for me.

dominatrix 23 juli 2010 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4886005)

Ge neemt Uw dromen voor wensen, en hanteert de Goebbels doctrine: Zoveel mogelijk alles herhalen tot dat iedereen het uiteindelijk wel moet geloven.

Je omzeilt trouwens altijd handig het onomstotelijk gegeven dat het net jouw land is dat aan de afgrond staat. Dat wij daarin door jou als de grote vijand bestempeld worden is een eer.

dominatrix 23 juli 2010 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4886014)

Roep maar niet te hard, ieder zijn vette en magere jaren. Komt tijd komt raad. Zolang de noodzakelijkheid van een vb als een paal boven water blijft staan en we ideologisch zaaien wat anderen oogsten zijt ge nog lang niet van ons af.

dominatrix 23 juli 2010 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4886047)

Thats fine for me.

Als het toch zo 'fine' voor U is moet ge U alvast ook geen moeite meer doen om ons zo hartsgrondig te haten en te bestrijden... maar ge weet wel beter. Uw reflexen zijn achterhoedegevechten ten behoeve van een land dat zijn doodsstrijd aan het voeren is.

backfire 23 juli 2010 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 4886047)

Thats fine for me.

Wie weet? Om dan terug te exploderen.

backfire 23 juli 2010 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4886115)
Roep maar niet te hard, ieder zijn vette en magere jaren. Komt tijd komt raad. Zolang de noodzakelijkheid van een vb als een paal boven water blijft staan en we ideologisch zaaien wat anderen oogsten zijt ge nog lang niet van ons af.

'ik' hoef niet van jullie af te zijn, hoor. Ik vind dat de noodzakelijkheid van het VB als een paal boven water staat. Laat dat maar duidelijk zijn. ;-)
De nederlaag van het VB werd al in 2004 geschreven (toen was hun momentum), maar de kiemen van een nieuwe overwinning worden nu geschreven hé.

globalmedia 23 juli 2010 13:35

een nieuwe kans voor morelle

dominatrix 23 juli 2010 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4886154)
'ik' hoef niet van jullie af te zijn, hoor. Ik vind dat de noodzakelijkheid van het VB als een paal boven water staat. Laat dat maar duidelijk zijn. ;-)
De nederlaag van het VB werd al in 2004 geschreven (toen was hun momentum), maar de kiemen van een nieuwe overwinning worden nu geschreven hé.

Dat is waar, aan ons om de pen op een correcte manier vast te houden. Niet gemakkelijk als je vertoeft in een electorale laagconjunctuur. Echter het enige wat Henri wil is elke discussie omdraaien in een potje Vlaamsgezinden bashen, dat is zijn natte droom, zijn reden van bestaan.

Hier gaat het over de verdere versnippering van het politieke landschap en het feit dat ik daar geen heil in zie.

daiwa 23 juli 2010 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix (Bericht 4885614)
Binnenkort heeft iedereen gedreven door het individualisme van menig medemens zijn eigen persoonlijke partij.

En nét dat klagen de ontevreden LDD'ers aan.

Citaat:

Wij geloven niet meer in de personencultus van Jean Marie Dedecker en zijn ideologieën en hebben zelf een partijprogramma opgesteld.

daiwa 23 juli 2010 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 4885716)

.

Een copy van krabbemand LDD dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be