![]() |
Splitsen
Alles tegelijk splitsen, of alles achtereenvolgend splitsen?
De laatste formule kan nog duizend jaar meegaan. Nu is weer de kinderbijslag aan de beurt. Het Duizendjarig Rijk van de splitsers. |
Alles tegelijk.
Alles achtereenvolgend, daar zal ook wel weer enkele tientallen jaren overgaan. |
Onduidelijke vraag. Wat vraag je? Wat ons strategisch het best lijkt? Wat we verwachten dat er zal gebeuren? Wat we de ideale situatie vinden? Etc...
|
Ik heb gestemd voor 'hier en daar iets splitsen'. Dat moet ik nuanceren. Wat ik echt wil is 'hier en daar iets splitsen en hier en daar iets samenvoegen'.
|
Citaat:
Weet je wat splitsen is? Weet je wat tegelijk is? Weet je wat achtereenvolgens is? Als je 't niet weet, laat je dan informeren. Als je het weet, dan kan het geen te grote stap meer zijn een combinatie van deze drie begrippen in een kort, eenvoudig zinnetje te begrijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom mag niet elk forumlid deelnemen aan de stemming??
Een onderonsje om ons goed te voelen??? Forumbug? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag vanaf vandaag meestemmen en denk dat je alles in een keer grondig moet doen, als je ergens aan begint moet je het eindigen. Daarmee wil ik niet zeggen direct het land splitsen maar in een keer een serieuze hervorming en niet nu iets en binnen 2 jaar nog iets anders, enz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met 15% van de kiezers ga je die beslissing niet nemen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be