![]() |
VIDEO (01/06/10): Nigeriaanse politie executeert standrechterlijk straatkinderen
Video Dailymotion: hier
Nigeriaanse politie executeert standrechterlijk straatkinderen. In het openbaar, bij klaarlichte dag, gebeurt dit. |
Hoezeer je ook het gelijk aan je kant hebt is het helaas een feit dat er geen enkel land ter wereld is dat Nigeria kan evenaren op het gebied van raciaal geweld, bloedige godsdiensttwisten, idem voor verkiezingscamapagnes, corruptie, milieuvervuiling, grensoverschrijdende criminaliteit, corruptie en catastrofale armoede. Een land dat een groot rottend kankergezwel in Afrika is.
Nigeria. Het strafkamp voor de blanke expat. |
Dit zijn geen mensen, geen apen en zelfs geen beesten. Wat het dan wel is?
Vul dat zelf maar in. Het woord plus betekenis staat in geen enkel woordenboek. Deze video, maar dan in een andere vormgeving, is al eerder hier ter sprake gebracht over de confrontatie tussen militairen en gewapende burgers/politie contra christenen. |
Waar ze dan dan weer goed in zijn is het opzetten van frauduleuze praktijken, via het internet of anders! Het mogen dan lichtgelovige dommeriken zijn die er in lopen en geld op sturen (soms veel) om daarna niets meer te horen en te zien...
We moeten dat soort mensen misschien hier nog veel meer opvangen en onderhouden... |
Ok, kan iemand beschrijven wat er in die video te zien valt?
Ik ben nogal een gevoelig type, en moet dikwijls (letterlijk) kotsen als ik té goor spul zie. Kan iemand rustig op een schaal van 1 tot 10 aanduiden hoe goor de video is? -10 op de schaal is voor mij de onthoofding van Nick Berg door al-Zarqawi -1 op de schaal is voor mij het openen van een oester met een breekijzer |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Schrik dat er anders niemand zou kijken? :roll::evil::roll: |
Citaat:
Mensen gaan liggen, schoten weerklinken. That's it. |
Citaat:
|
De dagelijkse realiteit in Afrika en Nigeria in het bijzonder.
Gelukkig zijn daar ook nog wel gebieden waar men wat meer respect voor elkaar heeft, maar zoek zoiets nooit in Nigeria. |
ooit ging er op het werk een mail rond waarin men een paar mensen zocht om te gaan werken in Nigeria
ik heb mn chef geantwoord : sounds like Siberia |
Siberië is honderd maal veiliger dan Nigeria.
Een ex-directeur van Lindeteves-Jacoberg kwam voor ons werken en vertelde zo het een en ander. In de afgelopen 30 jaar hebben de meeste grote bedrijven daar hun tenten gesloten. Een grotere chaos is nauwelijks voor te stellen. Ga maar eens in Port Harcourt kijken. Een dag is genoeg. Dan waan je je nog dieper dan de hel. |
D'Artois, ik woon in Congo. Je veralgemeent. Dat is helemaal niet "de dagdagelijkse gang van zaken" in Centraal Afrika.
Er bestaat hier veel onveiligheid, maar je kan hier gerust een leven opbouwen zonder paranoide te worden. |
Citaat:
de realiteit is immers, die kinderen wekenlang verkrachten & mishandelen, de oren en de neus endergerlijke afsnijden om hen te markeren dat ze over enkele dagen in die put mogen, en de rest wordt ofwel kindsoldaat ofwel kindprostituee, opgesloten in kooien voor hun nieuwe leven. Erg genoeg voor u? Of zullen we verderspringen naar wat er ook gebeurd in een Somalie, in een afghanistan, of in een china? |
Citaat:
|
Kan dat land niet worden gedagvaard ?
Dit is werkelijk te zot voor woorden. |
Citaat:
|
1
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be