Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Karting, iemand? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141878)

Fien Fluytenzuyger 23 juli 2010 14:16

Karting, iemand?

2 Bijlage(n)
:rofl:

Anna List 23 juli 2010 14:17

ierzie, den uitvinder van t skate board

had m het gepatenteerd, hij was schatrijk ;-)

Herr Flick 23 juli 2010 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4886220)
ierzie, den uitvinder van t skate board

had m het gepatenteerd, hij was schatrijk ;-)

Nog beter, het eerste skateboard guide by wire en met ne zetel... ;-)

lantjes 23 juli 2010 14:31

te lui om te voet te gaan ja :-P

ok, 't is er wat over....:oops:

Fien Fluytenzuyger 23 juli 2010 14:42

check de wielen, dat zijn oliefilters van een auto :lol:

Fien Fluytenzuyger 23 juli 2010 19:27

Bizarro Karting

6 Bijlage(n)
:drinking::drinking::drinking::drinking::drinking: :drinking: een 419 scammer uit Ghana in actie :-P

From_Vlaanderen 23 juli 2010 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 4886217)
:rofl:

Vandaag op de E19 dacht ze nog eens een kamionekke met een remokske voor te zijn, die dingen rijden toch maar 90;-).
Ging nipt.:lol:

Txiki 24 juli 2010 15:46

Wat valt daarmee te lachen eigenlijk? Hoe vaak worden er hier geen zeepkar-racen georganiseerd? Wat is het verschil? Dat er een zwarte op of inzit? :roll:

Fien Fluytenzuyger 24 juli 2010 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4887586)
Wat valt daarmee te lachen eigenlijk? Hoe vaak worden er hier geen zeepkar-racen georganiseerd? Wat is het verschil? Dat er een zwarte op of inzit? :roll:

Oei oei voor u de rassenkaart trekt meneer, de foto's zijn inderdaad afkomstig uit afrika, het grappige echter is de kwaliteit van de zeepkist in kwestie. (en misschien ook de onverklaarbare drag-act van de inzittende) :-)

Nog 'n glaasje azijn?

Duupje 24 juli 2010 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 4887677)
Oei oei voor u de rassenkaart trekt meneer, de foto's zijn inderdaad afkomstig uit afrika, het grappige echter is de kwaliteit van de zeepkist in kwestie.

Nog 'n glaasje azijn?

Hebdet zelf gepist?

Fien Fluytenzuyger 24 juli 2010 18:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 4887678)
Hebdet zelf gepist?

please elaborate

globalmedia 24 juli 2010 18:04

Citaat:

Oei oei voor u de rassenkaart trekt meneer, de foto's zijn inderdaad afkomstig uit afrika, het grappige echter is de kwaliteit van de zeepkist in kwestie. (en misschien ook de onverklaarbare drag-act van de inzittende) :-)

Nog 'n glaasje azijn?

ik zou zeggen het totaalplaatje is hilarisch:-D

globalmedia 24 juli 2010 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4887586)

hiere se een typische vlomse droogstoppel:-D

Fien Fluytenzuyger 24 juli 2010 18:08

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4887681)
ik zou zeggen het totaalplaatje is hilarisch:-D

Da's het eerlijkste antwoord :-)

Hier nog een extraatje. Als je goed kijkt zie je dat zijn hoofddeksel, jawel, een stuk meloen is :-P.

Txiki 24 juli 2010 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4887682)
hiere se een typische vlomse droogstoppel:-D

wa wette gij do van?

Txiki 24 juli 2010 18:11

Citaat:

Nog 'n glaasje azijn?

ja ja natuurlijk gaat het over de zeepkisten, juist ja :roll:

globalmedia 24 juli 2010 18:17

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 4887684)
Da's het eerlijkste antwoord :-)

Hier nog een extraatje. Als je goed kijkt zie je dat zijn hoofddeksel, jawel, een stuk meloen is :-P.

als je goed kijkt mist hij zijn ak 47

Fien Fluytenzuyger 24 juli 2010 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4887689)
ja ja natuurlijk gaat het over de zeepkisten, juist ja :roll:

't Is rasiesties zeker? :roll:

Weet dat de inzittende iemand is die zich uitgaf voor een vrijwilliger bij Musa House, een legitieme liefdadigheidsinstelling die zich bezig houdt met de opvang van weeskinderen in Afrika. Dat de inzittende hierbij foto's van zichzelf leverde met kinderen, enkel met het doel een goedgelovige te strikken wiens portefeuille hij kan legen.

Niet dat hij arm is trouwens, zijn Mercedes is te zien op de foto. De persoon in kwestie is dus een crimineel, loslopend wild dus i(n mijn ogen), met wie het gerechtvaardigd is de zot te houden.

Gelieve uw rassenkaart dus terug in uw borstzakske te steken. De firma dankt u.

Txiki 24 juli 2010 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fien Fluytenzuyger (Bericht 4887694)
't Is rasiesties zeker? :roll:

Weet dat de inzittende iemand is die zich uitgaf voor een vrijwilliger bij Musa House, een legitieme liefdadigheidsinstelling die zich bezig houdt met de opvang van weeskinderen in Afrika. Dat de inzittende hierbij foto's van zichzelf leverde met kinderen, enkel met het doel een goedgelovige te strikken wiens portefeuille hij kan legen.

Niet dat hij arm is trouwens, zijn Mercedes is te zien op de foto. De persoon in kwestie is dus een crimineel, loslopend wild dus i(n mijn ogen), met wie het gerechtvaardigd is de zot te houden.

Gelieve uw rassenkaart dus terug in uw borstzakske te steken. De firma dankt u.

Bron voor al deze uitleg? Enne, dus toch niet lachen met de zeepkar?

Fien Fluytenzuyger 24 juli 2010 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4887705)
Bron voor al deze uitleg? Enne, dus toch niet lachen met de zeepkar?

http://forum.419eater.com/forum/viewtopic.php?t=170645

Je moet ingelogd zijn om de pagina te bekijken. Registeren is echter gratis en duurt nog geen 5 min. Als het je echt zo raakt, dan zal je dat wel doen.

En tuurlijk lachen met die zeepkar. Maar *zucht* moet ik dan echt altijd dat plaatje afspelen? OK, here we go:

"maar neen dat heeft niet te maken met de huidskleur van die inzittende. Als dat nu een blanke was geweest, nen indiaan of ne chinees, natuurlijk had ik even hard gelachen. Er zijn evenveel goeie zwarten als er van een ander kleur zijn. Ik distantieer me van ondemocratische partijen en tijdens de kolonisatie zijn veel slechte dingen gebeurd voornamelijk veroorzaakt door elementen die deel uitmaakten van de generatie van mijn grootouders etc etc"

Sind de jaren '90 is dat plaatje nogal versleten gedraaid is het niet?

Trouwens interesseert het je misschien te weten dat de meeste Afrikaanse scammer afkomstig zijn uit Westelijk Afrika, met name de strook die gaat van Senegal tot Kameroen (met Nigeria als onovertroffen topper). Kan je je eens gaan afvragen waarom je die niet krijgt uit landen als Congo, Tanzania, Kenia, Ethiopië e.d.

Wel mijn beste, eenvoudig weg omdat het een cultureel gegeven is. In voorgenoemde landen wordt het als positief aanschouwd als men door bedrog goedgelovigen ("mugu" genaamd) hun geld kan afpersen. De bedriegers in kwestie noemen zich "guymen" vrij vertaald zoiets als een "puppet master" in het Engels.

Onder de slachtoffers bevinden zich ook Amerikaanse zwarten, als je het politiek correcte plaatje dan toch wilt inkleuren. Misschien wil je deze documentaire eens bekijken als het je interesseert, deze bevestigt wat ik hier stel:
http://www.youtube.com/watch?v=ISMgGdaGOJM

let ook eens op de reactie van het volk (vanaf 3min 30)

Geloof ook nooit dat de mensen die in deze scams trappen allemaal dommeriken zijn. Er zitten veel eenzamen, bejaarden of eenvoudig weg goedhartige mensen bij. Diegenen die stellen dat zij dat verdienen omdat zoveel jaar geleden blanken Afrika leeggeplunderd hebben zijn harteloze leeghoofden in mijn ogen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be