Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De Schapelle Corby Nachtmerrie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=141905)

elsina 24 juli 2010 22:55

De Schapelle Corby Nachtmerrie

http://www.youtube.com/watch?v=CHmmOiMn7DM

Raf 25 juli 2010 01:08

Zelden zo'n slecht in elkaar geflanst filmpje gezien...

Steve_M 25 juli 2010 01:32

Schapelle, die uit een familie van dealers en smokkelaars komt, heeft geprobeerd te smokkelen en is gepakt. Boo-fucking-hoo. Cry me a river. Maar ze kan wel lief kijken naar de camera. Dan moet ze wel onschuldig zijn, natuurlijk.

Xenophon 25 juli 2010 01:41

Jaja, drugs maakt vele levens kapot!

Drugs zijn een gevaar voor de maatschappij en dienen streng beteugeld.

Steve_M 25 juli 2010 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4888468)
Jaja, drugs maakt vele levens kapot!

Drugs zijn een gevaar voor de maatschappij en dienen streng beteugeld.

Dat heb ik nergens geschreven. Maar als ik drugs probeer te smokkelen naar een land waar (al dan niet terecht) de doodstraf staat op het invoeren van drugs, moet ik ook niet miepen over het feit dat ik gepakt ben.

Inno 25 juli 2010 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4888471)
Dat heb ik nergens geschreven. Maar als ik drugs probeer te smokkelen naar een land waar (al dan niet terecht) de doodstraf staat op het invoeren van drugs, moet ik ook niet miepen over het feit dat ik gepakt ben.

Het zal de kick geweest zijn.

lantjes 25 juli 2010 09:26

In Indonesië zijn ze niet mals wat drugs betreft. Op straat vragen de flikken of je "iets" wil (aan den lijve ondervonden op Bali, Nusa Dua), ga je er op in => mag je het bij hen gaan uitleggen.

elsina 25 juli 2010 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4888461)
Schapelle, die uit een familie van dealers en smokkelaars komt, heeft geprobeerd te smokkelen en is gepakt. Boo-fucking-hoo. Cry me a river. Maar ze kan wel lief kijken naar de camera. Dan moet ze wel onschuldig zijn, natuurlijk.

Blijft de vraag, 'waarom zou iemand drugs van Australië naar Bali smokkelen' ?

Xenophon 25 juli 2010 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 4888668)
Blijft de vraag, 'waarom zou iemand drugs van Australië naar Bali smokkelen' ?

Tja, toen ik lang geleden (en reeds verjaard) drugs naar Nederland smokkelde geloofde me ook niemand.

Je zag dan als je de Nederlandse grens overreed de Belgische rijkswacht aan de andere kant van de baan staan, ze controleerde het verkeer uit Nederland. :)

Jazeker 25 juli 2010 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4888440)
Zelden zo'n slecht in elkaar geflanst filmpje gezien...

Ja?

Jazeker 25 juli 2010 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4888677)
Tja, toen ik lang geleden (en reeds verjaard) drugs naar Nederland smokkelde geloofde me ook niemand.

Je zag dan als je de Nederlandse grens overreed de Belgische rijkswacht aan de andere kant van de baan staan, ze controleerde het verkeer uit Nederland. :)

Stoute mens... drugs smokkelen. Ga ze gewoon halen. Kleine middenklasse autootje incluis met wat spelende kinderen op de achterbank.

Den Ardennees 25 juli 2010 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4888681)
Stoute mens... drugs smokkelen. Ga ze gewoon halen. Kleine middenklasse autootje incluis met wat spelende kinderen op de achterbank.

... maar wel gevaarlijk als je er moet mee wegracen

Jazeker 25 juli 2010 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4888692)
... maar wel gevaarlijk als je er moet mee wegracen

Zelfs bij een snelheids- of alcoholcontrole staat steeds een Porsche van de flikken gereed. Daar haal je het niet bij met je opel Astra.

Den Ardennees 25 juli 2010 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4888696)
Zelfs bij een snelheids- of alcoholcontrole staat steeds een Porsche van de flikken gereed. Daar haal je het niet bij met je opel Astra.

misschien met een Saab:|

Jazeker 25 juli 2010 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4888710)
misschien met een Saab:|

Tegen een opgefokte Porsche? Ik wil het wel eens zien dan.

lantjes 25 juli 2010 11:14

2 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4888715)
Tegen een opgefokte Porsche? Ik wil het wel eens zien dan.

bwa...moet lukken.:-P
Bijlage 70535

of anders met deze zeker :

Bijlage 70536

:-P

Xenophon 25 juli 2010 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4888681)

Hahah, ik ken er waar grootmoeder mee ging naar Nederland. Die stak het spul in haar BH om het over de grens te smokkelen.

Jazeker 25 juli 2010 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4888750)
Hahah, ik ken er waar grootmoeder mee ging naar Nederland. Die stak het spul in haar BH om het over de grens te smokkelen.

Ik zou het gewoon in de koffer steken tussen de ontelbare carrefour en delhaize zakken en mijn startkabels en fluo vestje. Geen flik die zin heef om daar iets te gaan zoeken. Die mensen willen niet echt werken hoor.

Xenophon 25 juli 2010 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4889097)
Ik zou het gewoon in de koffer steken tussen de ontelbare carrefour en delhaize zakken en mijn startkabels en fluo vestje. Geen flik die zin heef om daar iets te gaan zoeken. Die mensen willen niet echt werken hoor.

Bij grootmoeder willen de flikken ook niet gaan zoeken. :)

filosoof 25 juli 2010 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4889097)

Hun hond wil wel snuffelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be