![]() |
'Inzetten van Lok-homo is strafbaar'
![]() http://www.google.nl/search?hl=nl&so...=&oq=&gs_rfai= Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las iets over lokjoden bij de politie in Nederland. Is dat dan ook strafbaar?
|
Citaat:
Zij sturen ook bewust 'bepaalde typen' op personen af die zij in de val willen laten lopen. Dit wordt dan gefilmd via de normale straat surveillance camera's of dat deze 'typen' met hun eigen camera en microfoon zijn uitgerust. Een andere 'type' zit in de buurt met een monitor en houdt contact via een oortje met de persoon die 'gelokt' moet worden. Deze zaken spelen bijvoorbeeld ook binnen openbare gebouwen als de bibliotheken in Den Haag. Mijn vraag is waarom men de molest van homo's en Joden laat voortduren en doet voorkomen alsof er geen middelen bestaan om dit te detecteren en te bestraffen. Het komt mij dus voor dat wij tegen elkaar worden uitgespeeld. |
Wat heb je toch met homo's?
|
als men nu zich gewoon eens als hetero's gedraagt,is dit allemaal niet nodig
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan daar dus met m'n hoofd niet bij eh, bij dergelijke homohaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PS: En hoe kan je er nu in godsnaam van uit gaan dat 'interesseert' met een D geschreven is??? |
Citaat:
|
Over de dark-rooms heb je gelijk, maar -tenminste als jezelf geen homo bent- je kan onmogelijk weten hoe wijd dit fenomeen verspreid is in de homo-cultuur. Weet je wat? Trek op onderzoek uit, noteer al je bevindingen en kom dan maar eens terug! ;-)
|
Citaat:
Nee dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be