![]() |
Kind verdrinkt bij doop
Citaat:
1. Hoewel bij elke activiteit wel iets fout kan lopen, is dit een activiteit die enkel kinderen van gelovigen moeten ondergaan. Gelovig zijn verhoogd dus het risico om te sterven. 2. Waar is god? Is dat een sarcast misschien? Het nieuwe lid dood en de ledenwerver in den bak. Ik ben soms kwaad op mijn baas, maar den deze verdiend de prijs van "slechste werkgever ooit" |
Ik heb zo'n 6 maanden geleden 4 doopplechtigheden op een daag meegemaakt en bij ons was dit onmogelijk doordat het baby'tje water op zijn hoofd kreeg en niet werd ondergedompeld, deze fout was dus te vermijden.
|
gvd travis, mij doen lachen bij zo'n triestig voorval....
|
Als ik me niet vergis, wordt men bij het doopsel verlost van de erfzonde. Ongetwijfeld zullen theologen nu de papieren degens kruisen, om te bekvechten of deze baby nu al dan niet verlost is van de erfzonde (en aan de deur van Sint Pieter dan wel die van Beëlzebub mag aankloppen).
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nortonbooks.typepad.com/every...longer-go.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat een kleine moslim van 3 maanden oud een bom doet ontploffen en zo 200 amerikaanse soldaten de lucht in jaagt. Krijgt die dan ook 72 maagden ? enzovoort. Het houdt gewoon geen steek. |
En wat is het probleem?
Deze vraag ga ik altijd blijven stellen telkens wanneer een irreligieuze een topic start over een iets dat niet los staat van een betekenis en waarde. |
Citaat:
Citaat:
|
maar dat kan toch enkel als het kind wordt ondergedompeld ,niet dan ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goede vraag want als je zegt dat wat er met dat kind is gebeurd slecht is, dan is slecht gewoon een woord, maar wat is het? What is "love"? Is just a word!! Zegt het jou iets? Indien je The Matrix Revolutions hebt gezien, dan denk ik van wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je niet zelf een topic starten waar je naar hartelust kan trollen en de serieuze mensen met rust laten? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be