![]() |
Gesloten, uit protest
De verdraagzaamheid op dit forum is ver zoek.
De humor op dit forum is ver zoek. De kwaliteit in discussies op dit forum is ver zoek. De zin om nog met enig niveau te zeveren en te zwetsen is in K&K ver zoek. In ruil kregen we: Continu gebash op moslims en moslima's. Continu kapot maken van vrolijk gestarte draden. Continu "off topic"-gekwaak. Continue schofferingen in K&K. Uit protest voor de weg waarop dit forum opgestuurd wordt, blijft de zaak vandaag gesloten. Of die morgen terug opengaat, is niet gegarandeerd. |
Allee nu...
bij de weg, deze draad is ook niet echt vrolijk gestart he, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe pertank mijn uiterste best.
|
Citaat:
- Gebruik de negeerknop - Durf uit een discussie te stappen (zelfs al interesseert het onderwerp je) als die te gortig wordt, en laat dat ook weten. Als voldoende mensen dat doen, bloedt zo'n discussie zelf dood en beperkt ze zich tot die mensen die enkel wat naar mekaar kunnen schelden. - Wees zelf steeds beleefd en respectvol, zelfs al word je aangevallen (kweetet, het is niet vanzelfsprekend en ik zondig er zelf soms ook tegen) - Wijs je discussiepartner op zijn/haar forumgedrag, durf te zeggen dat je je beledigd voelt en dat je dat niet leuk vindt. - Log af en toe eens uit. There's life beyond politics.be - Humor en zelfrelativering |
Citaat:
|
Is dat hier nog altijd gesloten?
Ik lig hier al uren in de goot te wachten. Doe eens terug open, tamzak. |
Citaat:
Topics op je negeerlijst zetten zou hier de ideale oplossing zijn. |
Citaat:
nu de zaak dicht is, heb je er tijd voor. |
Citaat:
Leuke discussies kunnen in geen tijd gekaapt worden door een paar knurften, om iedere discussie te herleiden tot dezelfde afgezaagde thema's: gebash op allochtonen, geklaag over Nederlanders, hoofddoeken, etc... |
Tip 1: concentreer u op de belangrijke zaken op dit forum.
Tip 2: zet seriële idioten op uw negeerlijst. Tip 3: reageer niet in "bash"-threads (er zijn er veel hier, niet enkel tegen Marokkanen trouwens). Laat die threads doodbloeden bij gebrek aan reacties, of laat ze onderonsjes worden van gelijkgezinde idioten die elkaar schouderklopjes geven voor hun "wijsheid", "kennis" en "moed". Tip 4: concentreer u op de belangrijke zaken op dit forum. |
Citaat:
Problemen moet je bespreken en niet bedekken met "de mantel der thee" |
Citaat:
En hoe zit het met Centurio Bart???' |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is het inderdaad hoog tijd om eens "een Dronkoerske" te doen..... |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139075 Maar bedankt voor het compliment dat ik een pareltje heb gepost. ;-) Overigens is de inhoud leuk genoeg om gewoon opnieuw een draad te starten. De égards laat ik dan graag aan jou, collega. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be