Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Wanneer gaan jullie het getreiter aanpakken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142035)

Egmond Codfried 28 juli 2010 15:55

Wanneer gaan jullie het getreiter aanpakken?

Citaat:

Ik heb eerst gereageerd in uw draad, en getracht jou op de waarheid te wijzen en je er trachten doen inzien hoe idioot, onprofessioneel, fout je wel niet bezig was. Ik had nog de ijdele hoop dat je over het minste intelligentie zou beschikken, maar ik heb dit snel opgeheven. Toen ik dus inzag dat jij hopeloos was, heb ik inderdaad opgeroepen om weg te blijven uit dit irrationeel en uitermate dwaas en leugenachtig topic. Het is gewoon te dwaas voor woorden. De meest intelligente mensen bleven weg. Andere intelligente mensen bleven nog een tijdje komen om hier te dollen en te lachen, leedvermaak om die erge graad van domheid en waanvoorstellingen dat sommige mensen ten laste valt. Eigenlijk niet mooi, maar menselijk.
Dit betreft een posting van Magnficat in mijn Blauw bloed draad waarin hij aangeeft deze draad alleen te bezoeken: ' om hier te dollen en te lachen, leedvermaak om die erge graad van domheid en waanvoorstellingen dat sommige mensen ten laste valt. Eigenlijk niet mooi, maar menselijk.'

Dus geen discussie maar om te hinderen en te kwellen!

Rudy 28 juli 2010 16:06

Naar de moderatie toe reageren, op de koop toe binnen een moderatie-subforum, omdat je wat getreiter beu bent, is kleinzielig.

Reageer binnen de topic zelf.

roodhaar 28 juli 2010 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4894760)
Dit betreft een posting van Magnficat in mijn Blauw bloed draad waarin hij aangeeft deze draad alleen te bezoeken: ' om hier te dollen en te lachen, leedvermaak om die erge graad van domheid en waanvoorstellingen dat sommige mensen ten laste valt. Eigenlijk niet mooi, maar menselijk.'

Dus geen discussie maar om te hinderen en te kwellen!

wel, als ze u stelselmatig trachten te hinderen en kwellen zoals ge zegt, zal dat wel zijn omdat ze uw stelling niet kunnen ontkrachten he.

de joodse hasbara hier volgen datzelfde idiote principe : off topic gaan, hitleriaanse verwijtjes, holocaustdrama en persoonlijk gaan om scheldpartij uit te lokken om u te kunnen laten bannen.
Net daardoor doen ze hun joodse terreurstaat de slechtst mogelijke dienst :-P

dus geen reden om u druk te maken, integendeel !

Egmond Codfried 28 juli 2010 16:18

Laatst in Suriname was er een witte Nederlander die mijn lezing over blauw bloed wilde verstoren. Dus mijn Surinaams publiek dat bewust naar de lezing kwam om kennis van mijn verhaal te nemen en dan zelf tot een oordeel te komen, werd niet geacht daartoe in staat te zijn,

Deze witte persoon, een gast in Suriname vond het noodzakelijk te proberen de normale procedure van vrijheid van meningsuiting te verstoren. Hij is het niet met mij eens, dus mag niemand anders kennis nemen van mijn theorie.

Er zijn ook mensen die menen de eredienst van anderen mensen te moeten hinderen en voorkomen.

Maar daarom hebben wij politie, daarom zijn er regels. Niemand is verplicht mijn draden te bezoeken.

Mijn verzoek is dus dat deze site de mensen die steeds maar weer dezelfde negatieve, off-topic opmerkingen plaatsten te vragen zich niet zo agressief, a-sociaal op te stellen.

Rudy 28 juli 2010 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4894806)
Laatst in Suriname was er een witte Nederlander die mijn lezing over blauw bloed wilde verstoren. Dus mijn Surinaams publiek dat bewust naar de lezing kwam om kennis van mijn verhaal te nemen en dan zelf tot een oordeel te komen, werd niet geacht daartoe in staat te zijn,

Deze witte persoon, een gast in Suriname vond het noodzakelijk te proberen de normale procedure van vrijheid van meningsuiting te verstoren. Hij is het niet met mij eens, dus mag niemand anders kennis nemen van mijn theorie.

Er zijn ook mensen die menen de eredienst van anderen mensen te moeten hinderen en voorkomen.

Maar daarom hebben wij politie, daarom zijn er regels. Niemand is verplicht mijn draden te bezoeken.

Mijn verzoek is dus dat deze site de mensen die steeds maar weer dezelfde negatieve, off-topic opmerkingen plaatsten te vragen zich niet zo agressief, a-sociaal op te stellen.

Ok dan. Nu vertel je wel een ander vehaal. Mijn inziens vertel je liefst ineens alles. Uw bemerkingen vind ik trouwens terecht. Nu toch.
Maar als ik het zo mag stellen. Waarom start je niet eerst een discussie vooraleer aan de alarmbel van de moderatie te trekken. Nogal zwak, vind ik toch.

Egmond Codfried 28 juli 2010 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 4894872)
Ok dan. Nu vertel je wel een ander vehaal. Mijn inziens vertel je liefst ineens alles. Uw bemerkingen vind ik trouwens terecht. Nu toch.
Maar als ik het zo mag stellen. Waarom start je niet eerst een discussie vooraleer aan de alarmbel van de moderatie te trekken. Nogal zwak, vind ik toch.

Altijd weer die spraakverwarring. Waar heb jij het in godsnaam over? Ik schrijf al langer dan een jaar op dit forum en tref haast nooit mensen met genoeg verstand en beschaafdheid om zich tot de topic te beperken. Ik tref hier hooliganism, stenengooiers, barbaren. Blijkbaar zijn de Neanderthalers niet uitgestorven, maar verzamelen zij zich op dit forum, en ben ik de laatste die dit moet ontdekken.

Rudy 28 juli 2010 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4894961)
Altijd weer die spraakverwarring. Waar heb jij het in godsnaam over? Ik schrijf al langer dan een jaar op dit forum en tref haast nooit mensen met genoeg verstand en beschaafdheid om zich tot de topic te beperken. Ik tref hier hooliganism, stenengooiers, barbaren. Blijkbaar zijn de Neanderthalers niet uitgestorven, maar verzamelen zij zich op dit forum, en ben ik de laatste die dit moet ontdekken.

Je perceptie is juist. De aanpak (misschien) verkeerd.
Verkeerde aanpak is ondanks gelijk, gelijk aan schreeuwen in de woestijn.
Lees je beginpost eens, en stel je in de plaats van een nieuwkomer op het forum.
Soit. Morgen meer.

Egmond Codfried 1 augustus 2010 13:16

TREITEREN

http://www.encyclo.nl/begrip/treiteren

garfield 2 augustus 2010 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar (Bericht 4894788)

de joodse hasbara hier volgen datzelfde idiote principe : off topic gaan, hitleriaanse verwijtjes, holocaustdrama en persoonlijk gaan om scheldpartij uit te lokken om u te kunnen laten bannen.
Net daardoor doen ze hun joodse terreurstaat de slechtst mogelijke dienst :-P
!

Het excuus voor het gedrag van elke antisemiet zeker :|

nihao 2 augustus 2010 18:25

Misschien kan een beetje postmoderne filosofie hier helpen. Een volmaakt redelijk discours bestaat niet; elke reactie in een discussie houdt altijd een zekere graad van 'afwijken' van de aangegeven lijn in (of het verdraaien ervan). Maar de dosering kan veel beter, daar heb je wel een punt.

Alboreto 2 augustus 2010 21:23

Citaat:

Tja,

als je een redelijke discussie steeds uit de weg gaat en mensen die kritiek hebben op je mening gaat negeren, dan smeek je uiteindelijk om zulke reacties.

Behandel dit discussieforum eens wat meer als een discussieforum i.p.v. een publicatiemethode.

Oh, juist, ik sta op zijn negeerlijst.8-)

Raf 2 augustus 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 4904066)
Tja,

als je een redelijke discussie steeds uit de weg gaat en mensen die kritiek hebben op je mening gaat negeren, dan smeek je uiteindelijk om zulke reacties.

Behandel dit discussieforum eens wat meer als een discussieforum i.p.v. een publicatiemethode.

Oh, juist, ik sta op zijn negeerlijst.8-)

Werkelijk? 8-)

Dixie 2 augustus 2010 21:47

Citaat:

en jij opent een draad over iemand anders ... :roll:

Eigenzinnig 4 augustus 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4894806)

'Uw' draden zijn geen erediensten en tot nader order heeft iedereen hier het recht om een draad te openen of in een draad te reageren binnen de forumregels..zet em anders bij op uw 'negeerlijst' of is de capaciteit daarvan al opgebruikt ?...

Egmond Codfried 4 augustus 2010 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4903812)
Misschien kan een beetje postmoderne filosofie hier helpen. Een volmaakt redelijk discours bestaat niet; elke reactie in een discussie houdt altijd een zekere graad van 'afwijken' van de aangegeven lijn in (of het verdraaien ervan). Maar de dosering kan veel beter, daar heb je wel een punt.

Anders dan steeds wordt beweerd heb ik totaal geen moeite met personen die gemotiveerd tegen mijn stellingen ingaan. Of telkens terugkomen om hetzelfde liedje te herhalen. Wat ook hindert is het gebrek aan integriteit, waarbij men niet ingaat op argumenten of bronnen. Tevens bespeur ik een kuddementaliteit waar de grootste bullebak de horde leidt in hun opinies. En tenslotte, de verbazend grote aantrekkingskracht die dit forum heeft op zwakbegaafden.

Maar dit zou allemaal niet spelen als de moderatie zijn werk deed en de regels werkelijk toepaste. Inderdaad bestaat er geen ideaal debat, want er bestaat geen ideaal niets; maar met eenvoudige regels van normaal fatsoen komen wij al een heel eind. Overigens heeft dit allemaal te maken met het feit dat men anoniem participeert, wat weer het laagste van het laagste aantrekt.

Egmond Codfried 4 augustus 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4904116)
en jij opent een draad over iemand anders ... :roll:

Mijn actie is een opening van een draad om te praten over holiganism en algemeen neanderthalerschap op dit forum. En zulks naar aanleiding van een tekst van een persoon die uitkomt voor zijn misdragingen. De persoon staat dus niet centraal in deze draad, maar barbarij en stenengooien op dit forum.

Txiki 4 augustus 2010 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried (Bericht 4906514)
Anders dan steeds wordt beweerd heb ik totaal geen moeite met personen die gemotiveerd tegen mijn stellingen ingaan. Of telkens terugkomen om hetzelfde liedje te herhalen. Wat ook hindert is het gebrek aan integriteit, waarbij men niet ingaat op argumenten of bronnen. Tevens bespeur ik een kuddementaliteit waar de grootste bullebak de horde leidt in hun opinies. En tenslotte, de verbazend grote aantrekkingskracht die dit forum heeft op zwakbegaafden.

Maar dit zou allemaal niet spelen als de moderatie zijn werk deed en de regels werkelijk toepaste. Inderdaad bestaat er geen ideaal debat, want er bestaat geen ideaal niets; maar met eenvoudige regels van normaal fatsoen komen wij al een heel eind. Overigens heeft dit allemaal te maken met het feit dat men anoniem participeert, wat weer het laagste van het laagste aantrekt.

Ik vind het ook vreemd dat jij toch altijd terugkeert naar dit forum na een tijdje weggeweest te zijn.

Eigenzinnig 4 augustus 2010 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 4906551)
Ik vind het ook vreemd dat jij toch altijd terugkeert naar dit forum na een tijdje weggeweest te zijn.

Ik veemd het vreemd dat hij nog 'tegenstanders' heeft, iedereen die ooit kritisch was heeft hij verbannen naar zijn negeerlijsten

daiwa 4 augustus 2010 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4906857)
Ik veemd het vreemd dat hij nog 'tegenstanders' heeft, iedereen die ooit kritisch was heeft hij verbannen naar zijn negeerlijsten

:lol:

Jaani_Dushman 6 augustus 2010 13:40

Hoe kan je nu in hemelsnaam ruzie krijgen met een brave duts als MaGNiFiCaT?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be