liberalist_NL |
28 juli 2010 21:21 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
(Bericht 4895367)
U bent wel degelijk in de ban van de islam, is een karaktertrek van de islambasher trouwens of wist je dat niet? Je doet niet anders dan zeiken over allochtonen en moslims. Ik heb daar de pest aan. Je doet alsof je de gehele moslimgemeenschap kent..
|
Ik bash helemaal geen allochtonen. Ik bash mensen van uw geloof. En ja, daartoe behoren ook de gestoorde autochtone bekeerlingen tot de Islam, waarvan ik er meer ken dan ik zou willen. En ja, ik ken een heleboel vriendelijke moslims, maar die juist vriendelijk ondanks hun religie, en niet dankzij hun religie.
Citaat:
Hebt u wel gelezen wat ik net geschreven heb? Weet je wel wat "islamisering" is?
|
Ik ondervind het aan den lijve, schat.
Citaat:
Mag ik aub 1 citaat waaruit blijkt dat moslims de schuldigen zijn. 1tje maar, meer vraag ik niet.
|
Dat soort informatie wordt nooit vrijgegeven. Maar iedereen die 1 en 1 bij elkaar op kan tellen weet dat het weer hetzelfde liedje is, dat het altijd is in Amsterdam. Marokkaanse reljeugd...
Citaat:
Deze reactie is lachwekkend. Wie heeft het over islamlanden, beste islambasher? Wat boeien mij die landen nu. Ik heb altijd al gezegd dat er geen 'islamlanden' bestaan:
|
En waarom dan wel? Natuurlijk bestaan er Islamlanden. Landen waar de Islam de wet is. En het gedrag van veel moslims in Nederland getuigt ervan dat het ook hier die kant op moet gaan. Islamisering, weet je wel...
Citaat:
Damn, Kallikles had dus toch gelijk.
|
Ach, jij weet niet eens in welke context dat bericht geplaatst is, omdat Kallikles expres de link niet weergeeft. Dus blijf jij * KNIP * maar geloven, ik hou me bezig met belangrijkere zaken.
|