Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=142042)

Cdude 28 juli 2010 20:26

weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam

Door wie zou het ditmaal zijn?
Citaat:

Afgelopen weekend is er weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam omdat hij het had gewaagd openlijk homoseksueel te zijn. In de Reguliersdwarsstraat werd deze respectloze anders geaarde door twee jongens van 22 en 27 jaar met een stuk gebroken glas bewerkt. Terecht natuurlijk. In een fatsoenlijke open samenleving als Nederland is helemaal geen plaats voor gays. Die provoceren alleen maar en houden totaal geen rekening met het gevoelige seksuele, doorgaans biculturele, mannelijke zelfbeeld van verder hele lieve jongens, slachtoffers, die het zo kwaad niet bedoelen maar door vooral ú telkens met de rug tegen de muur van de samenleving worden gedrukt terwijl ze met "voorlichting" en "jeugdwerk" makkelijk bereikt kunnen worden.

globalmedia 28 juli 2010 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4895270)

echt erg,ik wens het ook niemand toe in een verkeerd lichaam te zitten en onnatuurlijk bezig te zijn ,want je krijgt niks dan last en onbegrip

liberalist_NL 28 juli 2010 20:56

Get used to it, gays... de Islamisering is nog maar net begonnen.

MaGNiFiCaT 28 juli 2010 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4895326)
echt erg,ik wens het ook niemand toe in een verkeerd lichaam te zitten en onnatuurlijk bezig te zijn ,want je krijgt niks dan last en onbegrip

Indien het verkeerd en onnatuurlijk was dan zou het zich nooit blijven handhaven.;-)

Vraagje: vanwaar komt dit artikel?

suqar_7loe 28 juli 2010 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4895331)
Get used to it, gays... de Islamisering is nog maar net begonnen.

Seg ben jij in de ban van de moslims ofzo? Wat is jouw probleem eigenlijk?

Islamisering of islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving.

Wat is daar zo 'islamisering' aan? Nu mag je mij dat wel eens even uitleggen.

Owja juist, het gaat niet om begrijpen!

liberalist_NL 28 juli 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4895343)

Islamisering of islamificatie is het proces van de omvorming van een samenleving naar de islamitische religie, cultuur en wetgeving.

Ik ben gelukkig niet in de ban van de Islam, zoals u kennelijk wel bent. Homo-bashing is weldegelijk een symptoom van Islamisering, aangezien elk land waar de moslimbevolking groeit, het antihomogeweld exponentieel toeneemt. Met andere woorden, hoe meer Islam, hoe minder vrijheid voor homo's. Doe nu niet alsof uw neus bloedt, u weet dondersgoed hoe het staat met de rechten van homoseksuelen in Islamitische landen. En die kant gaat het hier ook op. Tout �* fait grâce �* l'Islam.

Sus Iratus 28 juli 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4895332)
Indien het verkeerd en onnatuurlijk was dan zou het zich nooit blijven handhaven.;-)

Vraagje: vanwaar komt dit artikel?

Van geenstijl.nl, maar het staat ook gewoon in alle Nederlandse kranten te lezen.

individu 28 juli 2010 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia (Bericht 4895326)

En we gaan 100 jaar terug in de tijd? 8O

Onnatuurlijk?? Er is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dit komt bij veel diersoorten voor, en is bijgevolg niet onnatuurlijk. Homofilie is géén ziekte, is niét onnatuurlijk, en die mensen zitten zeker niét in een verkeerd lichaam.

Sus Iratus 28 juli 2010 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4895343)

Owja juist, het gaat niet om begrijpen!

Het is een gekend feit dat er bij dit soort incidenten vaker wel dan niet 'jongeren' met een islamitische achtergrond betrokken zijn, en zeker in Amsterdam.

liberalist_NL 28 juli 2010 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door individu (Bericht 4895354)

Onnatuurlijk?? Er is wetenschappelijk onderzoek naar gedaan, dit komt bij veel diersoorten voor, en is bijgevolg niet onnatuurlijk. Homofilie is géén ziekte, is niét onnatuurlijk, en die mensen zitten zeker niét in een verkeerd lichaam.

Globalmedia noemt zichzelf beter localmedia, want zijn perspectief op de wereld is zo nauw als die van een Biblebelt dorpsbewoner.

Steve_M 28 juli 2010 21:11

Citaat:

Laat hem doen, hij meent dat immers niet. Het is grote vakantie en de mama is de hele dag gaan werken. Gebrek aan aandacht heeft een rare invloed op mensen.

suqar_7loe 28 juli 2010 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4895351)
Ik ben gelukkig niet in de ban van de Islam, zoals u kennelijk wel bent. Homo-bashing is weldegelijk een symptoom van Islamisering, aangezien elk land waar de moslimbevolking groeit, het antihomogeweld exponentieel toeneemt. Met andere woorden, hoe meer Islam, hoe minder vrijheid voor homo's. Doe nu niet alsof uw neus bloedt, u weet dondersgoed hoe het staat met de rechten van homoseksuelen in Islamitische landen. En die kant gaat het hier ook op. Tout �* fait grâce �* l'Islam.

U bent wel degelijk in de ban van de islam, is een karaktertrek van de islambasher trouwens of wist je dat niet? Je doet niet anders dan zeiken over allochtonen en moslims. Ik heb daar de pest aan. Je doet alsof je de gehele moslimgemeenschap kent..

Hebt u wel gelezen wat ik net geschreven heb? Weet je wel wat "islamisering" is?

Mag ik aub 1 citaat waaruit blijkt dat moslims de schuldigen zijn. 1tje maar, meer vraag ik niet.

Deze reactie is lachwekkend. Wie heeft het over islamlanden, beste islambasher? Wat boeien mij die landen nu. Ik heb altijd al gezegd dat er geen 'islamlanden' bestaan:

Citaat:

Doe nu niet alsof uw neus bloedt, u weet dondersgoed hoe het staat met de rechten van homoseksuelen in Islamitische landen.
Damn, Kallikles had dus toch gelijk.

suqar_7loe 28 juli 2010 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4895357)
Het is een gekend feit dat er bij dit soort incidenten vaker wel dan niet 'jongeren' met een islamitische achtergrond betrokken zijn, en zeker in Amsterdam.

U mag zoveel schreeuwen over de rotzooi-allochtonen maar de islam zelf heeft hier niets mee te maken. Alsof de islam geweld tegenover holebi's goedkeurt. Bewijzen aanhalen heeft geen zin natuurlijk, die werden al meerdere malen geplaatst.

gehuigert 28 juli 2010 21:21

Citaat:

Ik ben dan wel tegen homohaat, toch is dat laatste argument geen argument in pro of anti homo's. Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat pedofilie bij dieren voorkomt maar ik mag hopen dat we het daarom ook niet bij mensen toelaten.

SDX 28 juli 2010 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4895270)

Tsjah dude, hoogstwaarschijnlijk 1 van Uw protégeetjes die gij in andere draadjes zo vurig loopt te verdedigen.

liberalist_NL 28 juli 2010 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 4895367)
U bent wel degelijk in de ban van de islam, is een karaktertrek van de islambasher trouwens of wist je dat niet? Je doet niet anders dan zeiken over allochtonen en moslims. Ik heb daar de pest aan. Je doet alsof je de gehele moslimgemeenschap kent..

Ik bash helemaal geen allochtonen. Ik bash mensen van uw geloof. En ja, daartoe behoren ook de gestoorde autochtone bekeerlingen tot de Islam, waarvan ik er meer ken dan ik zou willen. En ja, ik ken een heleboel vriendelijke moslims, maar die juist vriendelijk ondanks hun religie, en niet dankzij hun religie.
Citaat:

Hebt u wel gelezen wat ik net geschreven heb? Weet je wel wat "islamisering" is?
Ik ondervind het aan den lijve, schat.
Citaat:

Mag ik aub 1 citaat waaruit blijkt dat moslims de schuldigen zijn. 1tje maar, meer vraag ik niet.
Dat soort informatie wordt nooit vrijgegeven. Maar iedereen die 1 en 1 bij elkaar op kan tellen weet dat het weer hetzelfde liedje is, dat het altijd is in Amsterdam. Marokkaanse reljeugd...
Citaat:

Deze reactie is lachwekkend. Wie heeft het over islamlanden, beste islambasher? Wat boeien mij die landen nu. Ik heb altijd al gezegd dat er geen 'islamlanden' bestaan:
En waarom dan wel? Natuurlijk bestaan er Islamlanden. Landen waar de Islam de wet is. En het gedrag van veel moslims in Nederland getuigt ervan dat het ook hier die kant op moet gaan. Islamisering, weet je wel...
Citaat:

Damn, Kallikles had dus toch gelijk.
Ach, jij weet niet eens in welke context dat bericht geplaatst is, omdat Kallikles expres de link niet weergeeft. Dus blijf jij * KNIP * maar geloven, ik hou me bezig met belangrijkere zaken.

MaGNiFiCaT 28 juli 2010 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4895357)

De vraag is of zij hun gedrag inspireren vanuit de Koran? Ik denk dat het gewoon wat onopgevoede, wereldvreemde bruten zijn die zich vervelen, en hun zielige plezier halen in wat primitieve spelletjes als mensen pesten enzo.
Ze denken hun gedrag dan te kunnen rechtvaardigen door een bepaalde zin in de koran te gaan letterlijk te interpreteren.

Steve_M 28 juli 2010 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4895388)
De vraag is of zij hun gedrag inspireren vanuit de Koran? Ik denk dat het gewoon wat onopgevoede, wereldvreemde bruten zijn die zich vervelen, en hun zielige plezier halen in wat primitieve spelletjes als mensen pesten enzo.
Ze denken hun gedrag dan te kunnen rechtvaardigen door een bepaalde zin in de koran te gaan letterlijk te interpreteren.

Dat is ook mijn interpretatie, eerlijk gezegd. Nog niet zo lang geleden had je ook nogal wat autochtone "potenrammers". Die hadden helemaal geen koran nodig om te doen wat ze deden.

MaGNiFiCaT 28 juli 2010 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert (Bericht 4895377)
Ik ben dan wel tegen homohaat, toch is dat laatste argument geen argument in pro of anti homo's. Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat pedofilie bij dieren voorkomt maar ik mag hopen dat we het daarom ook niet bij mensen toelaten.

Zielige reactie.

liberalist_NL 28 juli 2010 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4895388)

Het gaat er niet om wat er precies in de Koran staat. Het gaat erom dat kinderen die in een Islamitisch milieu worden opgevoed, blootgesteld worden aan haat tegen ongelovigen, andersdenkenden, en andersgedragenden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be