![]() |
"Ik bedroog de VS om de akkoorden van Oslo te boycotten"
Netanyahu: I Deceived the US to Destroy the Oslo Accords
Damaging video released: threatens to gravely embarrass Netanyahu and US administration zie youtube video en artikel Citaat:
|
Verwonderd er zich daar iemand nog om? Het is steeds geweten geweest dat Netanyahu het vredesproces niet zag zitten. Die man is een Joodse nazi qua zienswijze.
|
Achterbaks, liegen, bedriegen en moorden....
Anyone mentioned tze Nazi's yet? |
Ja wel, die akkoorden waren een enorme stommiteit.
|
Citaat:
je bent ZO voorspelbaar...:roll: |
Het was in ieder geval een mooi stukje toneel dat daar in Oslo werd gespeeld door de grootste politieke oplichter en sjoemelaar uit het M-O: Yasser Arafat.
Straatrover en terrorist/vliegtuigkaper. Zijn nalatenschap: behalve een hoop geld voor zijn familie (niet voor Fatah) helemaal nada zero. Alle kansen om het M-O conflict bij te leggen lagen bij hem. Maar cash geld is overtuigender dan moraliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou hetr kunnen dat je de feiten niet kan weerleggen? Heeft hij dan niet gelogen, bedrogen, ... ? |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Cl60X_jOsR0 Wie heeft er dat groen ventje in deze youtube link geplaatst trouwens. Wat is er de bedoeling van? Is dit een manier van youtube om bepaalde videos te markeren? Er is verder niets aliens aan de video. Puur realiteit, onontkenbaar. |
Citaat:
Behalve dan Jonathan Cook een louche kerel is. Een linkse anti-Zionist die nog hardop droomt [liegt] van een ethnische zuivering onder Palestijnen door Israël. |
Niets nieuws onder de zon.
|
Citaat:
Maar goed, Netanjahoe weet dat er met de Palestijnen geen onderhandelingen mogelijk zijn. Ze liegen en bedriegen en houden zich nooit aan de afspraken. Arafat en thans zijn opvolger Abbas verklaart tegen iedereen in zijn achterban die het wil horen dat elk vredesakkoord maar een tussenfase is in een stappenplan, waarvan op het einde van de rit de Palestijnse staat lonkt, niet naast Israël maar in plaats van Israël en liefst zonder Joden. Als iemand mij dat alle dagen in mijn gezicht zit te schreeuwen, kan hij zijn 'onderhandelingen' ergens wegsteken waar niemand ze ooit weer wil uithalen. Mijn gedacht! |
Citaat:
Ander fragmentje: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou België moeten diplomatiek aanvaarden van Israel (anschluss en verovering van andermans gebied) van wat men nooit van andere aggressors heeft aanvaard?
|
Hebben jullie nog meer van dat belangrijk nieuws met onderbouwde argumenten van geloofwaardige bronnen?
O sorry, 't ging over Israel-bashing. Dan is elke scheet groot nieuws, zonder belang voor echtheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be