![]() |
Flater VTM Sekkaki : welke reactie tegen VTM is gepast ?
VTM heeft de goegemeente in Vlaanderen bestookt met een vals bericht.
In de media geldt nochtans een regel: checken en dubbel-checken is de basis voor fatsoenlijke journalistiek. En fatsoenlijke nieuwsgaring, dat is toch iets waar wij in een beschaafd (kuch) land recht op hebben. Welke is de gepaste reactie op zoiets ? Moet er niet zoiets bestaan als "oplichting van gans de maatschappij", en waarvoor VTM veroordeeld zou worden tot een fikse geldboete ? |
Nee laat ze een maand lang alle films uitzenden zonder reclame tussen, ... doen ze ons nog een plezier ook...
|
De berichtgeving op VTM is gericht op sensatie. Dat is nu eenmaal het format van de zender.
Niet naar kijken lijkt me het gepaste antwoord. Doe ik al jaren niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien naar de nos kijken. |
Citaat:
Ziehier wat ik op de facebook pagina van radio Nostalgie lees. Reactie van een luisteraar Citaat:
Reactie van Nostalgie Citaat:
|
Mogen we weten waar het over gaat ?
|
Citaat:
Ik herlees de titel, en vermoed dat je niet weet wat VTM wil zeggen. VTM is de Vlaamse Televisie Maatschappij, een nationale private televisiezender in Vlaanderen. Zij beschikken over een nieuwsdienst die meermaals dagelijks de Vlaming inlicht over politieke en maatschappelijke evoluties en gebeurtenissen. Zijt ge nu mee ? |
Citaat:
Draai niet zo rond de met met gezever en zeg ons welk "vals bericht" VTM verspreid heeft. :roll: |
via de Wiki vind je over Sekkaki:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weer een aktie van Woestijnvis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet nog een betere en effectievere oplossing: geen TV meer kijken verdomme!
Ik doe dat al 3 jaar niet meer en ik mis NIKS! Dat ze hun overprijsde rommel en hun sensatiezucht in hun gat steken! De dingen die ik kijk haal ik van het net waarvoor ik wél graag maandelijks betaal! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be