![]() |
Lubbers onthult PVV-afkeur van koningin
![]() Wat achtergrond weetjes uit de Nederlandse media. Het mag echter duidelijk zijn op welke ...caust wij afstevenen. Citaat:
Citaat:
http://weblogs.nrc.nl/cultuurblog/20...unstsubsidies/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k Vind het toch interessant effe te ouwehoeren over racisme. edit: ondertussen heb ik al afgehaakt. Ik heb blijkbaar een 'zeer vreemde persoonlijkheid met weinig zin voor realiteit en proporties'. |
nnn
|
![]() |
Citaat:
|
Kom, laat ik ook eens iets uit mijn plakboek plaatsen:
![]() |
Citaat:
![]() Beatrix was vroeger een heel mooie vrouw en is nog erg charmant. En ze draagt mooie hoeden. |
Citaat:
En ze zong vroeger in een beatkoor, luister maar eens: Beatrix, Claus, Pieter en Irene met beatbiet melodie https://www.yousendit.com/dl?phi_act...RndoMlUwTVE9PQ |
Citaat:
Elk bericht wat jij schrijft is een gift van baby Jezus. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als dat geen bewijs voor een komende negercaust is, weet ik het niet meer. |
Hamas, Hamas, alle Joden aan het :oops:
|
Citaat:
Als Beatrix van Oranje zich wil mengen met de politiek, dan moet ze maar mee doen aan de verkiezingen. Monarchien gaat duidelijk niet samen met democratie. |
Als een rode draad loopt door de eeuwen geschiedenis van de Nederlanden de kwestie met het huiis van Nassau. Altijd wilden die meer te vertellen hebben dan De Staten wilden.
En wat kregen we na de Bataafse Republiek? Weer een koning toegewezen van het huis van Nassau. (ook Belgié werd een koningshuis toebedeeld) En na de oorlog wilde de toenmalige koningin de geleide democratie, afschaffing van het 'constitutionele' van de monarchie en kandidaten allleen met goedkeuring van de Koning. Enz. Dat is anders gelopen maar nog steeds probeert het koningshuis macht naar zich toe te trekken. Soms valt dat op, b.v. na de verkiezingen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be