![]() |
een eekhoorn potje njammie
http://www.sueddeutsche.de/panorama/...-stew-1.981506
In Groot Brittanie komt binnenkort een lekker schoteltje op basis van Grijze Eekhoorn op de markt. Voor het gemak heb ik het berichtje gevonden in een Moffen-gazet Uiteraard beginnen "dierenrechten-aktivisten" weer te krijsen.Het lijkt me nochtans een goed idee om een "invasie-soort" dan maar nuttig te gebruiken. (ondertussen zoek ik alvast recepten voor Amerikaanse Brulkikker :twisted: ) |
Misschien in een curry met waternavel ?
|
Citaat:
Er zijn er teveel, ze zijn éerg lekker EN ze bedreigen de inheemse red squirrel |
Ik ken nog wel meer invasieve soorten, maar ja, kannibalisme is dan weer verboden... :-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Slecht kan dat niet zijn, dat eet alleen maar goe eten, misschien wat taai als ge een ouder exemplaar hebt, ... maar als het in ne stew zit, zal da best te pruimen zijn.
als ik da ergens kan proberen zal ik da zeker niet laten staan. |
Beter dieren uit het wild eten dan dieren uit gevangenschap. Wel zien dat we ze hier weer niet binnen de korste keren uitroeien. Ze zijn nog niet zo lang terug bij ons.
|
Citaat:
|
Schandalig.
Het wordt tijd dat we de Britten gaan boycotten. |
ook een Canadese ganzenschotel zegt me wel iets:-P
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En nu ik u toch spreek: wordt u dat telkens als een loopjongen die boom op en neer moeten rennen nu nooit eens beu? Geef die arend en die draak gewoon een laptop, zodat ze direct met elkander kunnen chatten. Kunt u weer gewoon eikenootjes gaan verzamelen. |
Citaat:
|
Trouwens,in De Panne en delen van het Zonienwoud komen Siberische-(ook wel Koreaanse- genoemd) grondeekhoorntjes voor.Schattige diertjes,verwant aan de Amerikaanse Chipmunk(ze hebben ook zo een race-streepje over de flanken)...en waarschijnlijk erg lekker :twisted:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be