Steve_M |
31 juli 2010 14:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yoyo
(Bericht 4900341)
Als jij hier bijvoorbeeld zou vertellen dat er armoede is in -pakweg- spanje, ga ik dan vragen: "Woon je daar dan?"
Belachelijk. Sommigen zullen beweren dat er inderdaad armoede is, anderen dan weer niet. Als 'Filosoof' zou je dat zelf ook wel moeten weten.
Ik denk niet dat er hier een absolute waarheid is. Hangt ervan vanaf hoe je bijvoorbeeld 'bewijsmateriaal' interpreteert. (BTW, Moslims zijn daar bijzonder goed in).
|
En andermaal bewijst yoyo zijn gaven als helderziende. Echt, je zou op de kermis moeten gaan staan, daar valt een flinke cent mee te verdienen.
Feit is natuurlijk dat jij helemaal niet weet wat moslims denken en dat jij dus nog veel minder een bord in Mekka kan linken aan Molenbeek. Zulke discussies gaan niet meer over de realiteit, of over wat moslims denken, maar louter over wat jij denkt.
Ik kan dat ook, hoor: een tijd geleden kwam er onthaalmoeder in het nieuws die een foto van Hitler had hangen en een boekenkast vol werken over het derde rijk. Ze was ook lid van het Vlaams Belang. Zou jij het dan aanvaarden als ik zou zeggen: iedereen bij het Vlaams Belang wil vreemdelingen massaal vergassen? Nee toch. En terecht. En dat is nu precies wat jij hier doet.
|