![]() |
Ik kan Nederland niet uit
Toen ik wegging zag alles er nog florissant uit en men verzekerde mij dat ik rustig weg kon gaan. Nederland zou wereldkampioen worden, we zouden een stralende Paars-Plus-regering krijgen, en nu?
1. We verliezen de finale; 2. We stevenen af op een rechtse minderheidsregering met gedoogsteun van de PVV (!); 3. De friet wordt duurder. Ik kan ook niets aan ze overlaten, stelletje prutsers! |
Citaat:
|
Lijkt me nochtans het ultieme 'wapen' van de burger : massaal het land verlaten.
|
Citaat:
|
De nationale realiteiten veranderen per minuut en een land die normaal gezien wordt als een hel op aarde kan per minuut voor anderen in een paradijs veranderen omdat hun eigen nationale realiteit in een hel veranderde. Niet iedereen kan vluchten. Mensen die vluchten zijn beter opgeleid en hebben wat geld, om te kunnen vluchten en zich nog en tijdje staande te houden in het ontvangende land. Maar als men bijv de Surinamers reeds nu attent maakt op het nieuwe holocaust kabinet, zo dat sommigen hun spaarcenten en lijf en leden en hun kinderen in veiligheid kunnen brengen, is dat een gedeeltelijke oplossing. Hen moet de ogen geopend worden van dat zij leven tussen mensen die genocide normaal vinden, behoudens de twee en drie goeden, die verder geen poot zullen uitsteken.
|
Citaat:
Het is maar goed dat dit in K&K staat, hoewel de schrijver dezes al eerder in alle ernst soortgelijke opmerkingen elders op het forum heeft gemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kreeg iemand een ansichtkaartje van één van hen? |
Citaat:
Die vent blijft me verbazen. Die kalmte terwijl het kookt in hem... |
1 Bijlage(n)
Citaat:
PJIEUWIEUWIEUWIEUWIEUWIEUW!!!! Bijlage 70889 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vraag is: Gaat deze hint helpen ? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be