![]() |
Geen mayonaise op frieten: Gevangene slaat cipier in elkaar
Citaat:
De gevangenen staan hier alleen maar op hun rechten. Iemand in elkaar slaan voor een kwak mayonaise, waar gaat het naartoe in onze maatschappij? Moet het volledige gevangenisregime niet herbekeken worden? |
Dat is nieuws. Er zitten dus blijkbaar gefrustreerde mensen in de gevangenis.
Of het daarom nodig is hier een copy paste te plaatsen zonder bijhorende voorgeschreven mening ... Heb je dat bericht hier geplaatst om iets te zeggen over de kwaliteit van HBVL en de nieuwsvergaring in het algemeen of bedoel je er iets anders mee ? |
Citaat:
Aangepast. |
Dat krijg je dus als je je gevangenen verwent. Geef ze terug een brood van 3 of 4 dagen oud plus een fles water en dat gedoe is vlug afgelopen.
|
Stom om frieten klaar te maken en de mayonaise of ketchup te vergeten.
|
Die mag van mij zijn straf verdubbeld zien
|
Alsof het om die mayonaise gaat... In veel gevallen zijn dit soort schijnbaar onbenullige kwesties vaak de druppel van een emmer die al langer aan het overlopen is.
|
Citaat:
Stel dat we die grilletjes allemaal inwilligen wat krijg je gevangen met een wedde, TV, zwembad, internet, playstation, gsm zeg maar een viersterrenhotel ? of wil je er nog een straf van maken. Als je straf definieert als - geen communicatie met buitenwereld - bezinning en studie van uzelf waar je mis gegaan bent - en een plan om de maatschappelijke schade die je veroorzaakt hebt terug te betalen.... dan denk ik dat je HEEL VER van die straf definitie al zit;.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat het hier om een moslim zou gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Sluit jezelf eens een weekje op, totaal afhankelijk van iemand anders. |
Citaat:
Dat je constant 'de moslims' er bij betrekt illustreert maar eens hoe sommige mensen zelfs na zo veel levensjaartjes nog geen inhoud aan hun eigen leven hebben kunnen geven, zoals vorige topics duidelijk gemaakt hebben kent u zelf weinig moslims. Werkelijk zielig hoor! :roll: |
Citaat:
Niet dat het hier ook maar enige relevantie heeft. ;-) |
Citaat:
ikzelf ben in staat mezelf op te blazen voor een fles ketchup! en ik zeg hier beter niet was ik zou doen voor curry-ketchup...:twisted: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi zo ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be